Κάθε χρόνο, η Jeep «δεξιώνεται» στην έρημο Moab, στη Γιούτα των ΗΠΑ, χιλιάδες κατόχους Jeep κατά τη διάρκεια της βδομάδας του Πάσχα, σε μ...
Κάθε χρόνο, η Jeep «δεξιώνεται» στην έρημο Moab, στη Γιούτα των ΗΠΑ, χιλιάδες κατόχους Jeep κατά τη διάρκεια της βδομάδας του Πάσχα, σε μια εκδήλωση που έχει ονομαστεί Easter Jeep Safari και πραγματοποιείται εδώ και 50 χρόνια. Για την περίσταση, η Jeep δημιουργεί συνήθως ειδικές εκδόσεις των μοντέλων της –και ιδιαίτερα του εμβληματικού Wrangler- προς τέρψη του φιλοθεάμονος κοινού αλλά και προς άγραν εντυπώσεων.
Φέτος όπου γιορτάζονται τα 50 χρόνια της εκδήλωσης αυτής, η Jeep κυριολεκτικά τερμάτισε το κοντέρ της δημιουργικότητας, ανακοινώνοντας εφτά διαφορετικές και συναρπαστικές εκδόσεις μοντέλων της, πέντε για το Wrangler και δύο για το Renegade. Από αυτές ωστόσο, μια είναι που ξεφεύγει από κάθε όριο: αυτή με την ονομασία Trailcat. Οι τεχνικοί της Jeep πήραν ένα κινητήρα V8 6,2 λίτρων turbo από τη Dodge, που αποδίδει 707 ίππους, τον συνέδεσαν σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και τον έβαλαν κάτω από το καπό του Wrangler.
Στη συνέχεια φυσικά χρειάστηκε να υπερυψώσουν το καπό, να «κόψουν» το παρμπρίζ κατά 5 εκατοστά και να μεγαλώσουν το μεταξόνιο κατά 13 εκατοστά. Σε αυτά προσθέστε τους τεράστιους τροχούς με διάμετρο ζάντας 21 ιντσών, τα bucket καθίσματα από το Dodge Viper, τις ειδικές αναρτήσεις και τους ενισχυμένους άξονες της Dana και έχετε το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα.
Η Jeep δεν ανακοίνωσε επιδόσεις για αυτό το μοναδικό Wrangler, έδωσε όμως στη δημοσιότητα ένα video με τον ήχο του κινητήρα του, που και μόνο αυτός σε ξεσηκώνει να το οδηγήσεις αμέσως τώρα.
gazzetta.gr
Φέτος όπου γιορτάζονται τα 50 χρόνια της εκδήλωσης αυτής, η Jeep κυριολεκτικά τερμάτισε το κοντέρ της δημιουργικότητας, ανακοινώνοντας εφτά διαφορετικές και συναρπαστικές εκδόσεις μοντέλων της, πέντε για το Wrangler και δύο για το Renegade. Από αυτές ωστόσο, μια είναι που ξεφεύγει από κάθε όριο: αυτή με την ονομασία Trailcat. Οι τεχνικοί της Jeep πήραν ένα κινητήρα V8 6,2 λίτρων turbo από τη Dodge, που αποδίδει 707 ίππους, τον συνέδεσαν σε ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων και τον έβαλαν κάτω από το καπό του Wrangler.
Στη συνέχεια φυσικά χρειάστηκε να υπερυψώσουν το καπό, να «κόψουν» το παρμπρίζ κατά 5 εκατοστά και να μεγαλώσουν το μεταξόνιο κατά 13 εκατοστά. Σε αυτά προσθέστε τους τεράστιους τροχούς με διάμετρο ζάντας 21 ιντσών, τα bucket καθίσματα από το Dodge Viper, τις ειδικές αναρτήσεις και τους ενισχυμένους άξονες της Dana και έχετε το απόλυτο εκτός δρόμου όχημα.
Η Jeep δεν ανακοίνωσε επιδόσεις για αυτό το μοναδικό Wrangler, έδωσε όμως στη δημοσιότητα ένα video με τον ήχο του κινητήρα του, που και μόνο αυτός σε ξεσηκώνει να το οδηγήσεις αμέσως τώρα.
gazzetta.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.