Τα δεδομένα που συλλέγονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή δείχνουν σε ποιες χώρες θα θέλατε να αποφύγετε τους οδηγούς και ποιες είναι τελικά...
Τα δεδομένα που συλλέγονται από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή δείχνουν σε ποιες χώρες θα θέλατε να αποφύγετε τους οδηγούς και ποιες είναι τελικά ασφαλείς για να οδηγήσετε. Η λίστα παρουσιάζεται στην Washington Post και τα στοιχεία φέρνουν μεταξύ των πρώτων 10 θέσεων και την Ελλάδα (7η). Ο κίνδυνος που σχετίζεται με την οδήγηση είναι χαμηλότερος στη Μάλτα, όπου 26 από 1 εκατομμύριο κατοίκους έχασαν τη ζωή τους σε τροχαία ατυχήματα κατά το 2015 ενώ στη Ρουμανία και τη Βουλγαρία, ο αριθμός είναι τριπλάσιος. Σε γενικές γραμμές, η συντριπτική πλειοψηφία των χωρών, όπου η οδήγηση είναι πιο επικίνδυνη, βρίσκονται στην ανατολική ή νοτιοανατολική Ευρώπη. Ωστόσο, ορισμένα έθνη της Δυτικής Ευρώπης, όπως το Βέλγιο, η Πορτογαλία και η Αυστρία, είναι επίσης ψηλά στη κατάταξη με τους χειρότερους οδηγούς.
Τα στοιχεία περιλαμβάνουν θανάτους μεταξύ των οδηγών, ατυχήματα με ποδηλάτες και πεζούς. Η Ε.Ε επεσήμανε επίσης ότι περίπου τα τρία τέταρτα των θυμάτων είναι άνδρες - ένα μοτίβο που παρατηρήθηκε σε όλα τα κράτη μέλη. Αλλά γιατί είναι είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές μεταξύ των χωρών της ΕΕ; Τα όρια ταχύτητας φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στα δεδομένα. Η Γερμανία, στην οποία δεν υπάρχει γενικό όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους, είναι μια από τις ασφαλέστερες χώρες της Ευρώπης για τους οδηγούς. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι οι υποδομές και οι επενδύσεις που γίνονται για την ασφάλεια στο οδικό δίκτυο, με πολλές χώρες της Ανατολικής Ευρώπης να έχουν μείνει πίσω στον τομέα αυτό. Τέλος, ρόλο στην εικόνα όπως σχηματίζεται, παίζει και το πόσο εύκολα μπορεί κανείς να πάρει δίπλωμα οδήγησης, καθώς μερικές χώρες είναι πολύ αυστηρές με τις δοκιμασίες οδικής ασφαλείας και άλλες είναι πολύ πιο χαλαρές με τους νόμους.
Τα στοιχεία περιλαμβάνουν θανάτους μεταξύ των οδηγών, ατυχήματα με ποδηλάτες και πεζούς. Η Ε.Ε επεσήμανε επίσης ότι περίπου τα τρία τέταρτα των θυμάτων είναι άνδρες - ένα μοτίβο που παρατηρήθηκε σε όλα τα κράτη μέλη. Αλλά γιατί είναι είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές μεταξύ των χωρών της ΕΕ; Τα όρια ταχύτητας φαίνεται να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στα δεδομένα. Η Γερμανία, στην οποία δεν υπάρχει γενικό όριο ταχύτητας στους αυτοκινητόδρομους, είναι μια από τις ασφαλέστερες χώρες της Ευρώπης για τους οδηγούς. Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας είναι οι υποδομές και οι επενδύσεις που γίνονται για την ασφάλεια στο οδικό δίκτυο, με πολλές χώρες της Ανατολικής Ευρώπης να έχουν μείνει πίσω στον τομέα αυτό. Τέλος, ρόλο στην εικόνα όπως σχηματίζεται, παίζει και το πόσο εύκολα μπορεί κανείς να πάρει δίπλωμα οδήγησης, καθώς μερικές χώρες είναι πολύ αυστηρές με τις δοκιμασίες οδικής ασφαλείας και άλλες είναι πολύ πιο χαλαρές με τους νόμους.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.