Σάλο προκάλεσε μια διαφήμιση του ιταλικού οίκου μόδας Gucci, με αποτέλεσμα να απαγορευθεί σήμερα το πρωί από την Αρχή Διαφημιστικών Πρ...
Σάλο προκάλεσε μια διαφήμιση του ιταλικού οίκου μόδας Gucci, με αποτέλεσμα να απαγορευθεί σήμερα το πρωί από την Αρχή Διαφημιστικών Προτύπων (ASA).
Η εν λόγω διαφήμιση παρουσίαζε «αποστεωμένα» μοντέλα και η ASA χαρακτήρισε μια συγκεκριμένη εικόνα «ανεύθυνη».
Η διαδικτυακή καμπάνια για τη συλλογή Gucci Cruise 2016 εμφανίστηκε στην ιστοσελίδα των Times τον περασμένο Δεκέμβριο και προκάλεσε την καταγγελία ενός αναγνώστη, παρακινώντας την ASA να το ερευνήσει.
Η διαφήμιση γυρίστηκε από τον αναγνωρισμένο σκηνοθέτη Glen Luchford και απεικονίζει ένα καστ λαμπερών νεαρών να χορεύουν σε αργή κίνηση σε μια διασκευή του «Control» των Joy Division.
H απάντηση της Gucci ήταν ότι αν και ορισμένα από τα μοντέλα είχαν «αδύνατα σώματα», η φίρμα δεν τα είδε ως «μη υγιή».
Η Gucci εξήγησε πως το πάρτι που απεικονίζει στοχεύει σε ένα «μεγαλύτερο σε ηλικία, πιο εκλεπτυσμένο κοινό», όπως είναι αυτό των αναγνωστών των Times. Σύμφωνα με την αναφορά της ASA, η εταιρία υποστηρίζει πως «σε κάποιο βαθμό, είναι υποκειμενικό το ζήτημα όταν εξετάζεται το αν ένα μοντέλο είναι αρρωστημένα αδύνατο», επιχείρημα με το οποίο φέρονται να συμφώνησαν και οι Times.
Η ASA σημειώνει στην αναφορά της πως η Gucci αρνείται τις κατηγορίες λέγοντας πως «πουθενά στη διαφήμιση δεν ήταν ορατά τα κόκαλα κανενός μοντέλου, το μακιγιάζ τους ήταν φυσικό και καθόλου έντονο κι ο φωτισμός ομοιόμορφος και ζεστός ώστε να διασφαλιστεί πως δεν θα προκληθούν βαθουλώματα από τις σκιές και τα ρούχα τους δεν ήταν αποκαλυπτικά».
Ο οίκος Gucci κάνει πάντα αμφιλεγόμενες διαφημίσεις και έχει προκαλέσει και στο παρελθόν.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.