Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΣΤΑ Π@Π@ΡΙΑ ΤΟΥΣ, ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΑΝ;;; ΣΑΠΙΖΕΙ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΣΤΟΝ ΣΤΑΘΜΟ ΛΑΡΙΣΗΣ!!!

Εδώ και χρόνια έχει σταματήσει η εργολαβία για την αναβάθμιση του τμήματος Τρεις Γέφυρες-Πειραιάς. Προσπάθειες για να ξεκινήσει νέα εργο...

Εδώ και χρόνια έχει σταματήσει η εργολαβία για την αναβάθμιση του τμήματος Τρεις Γέφυρες-Πειραιάς. Προσπάθειες για να ξεκινήσει νέα εργολαβία, καθώς σαπίζει εξοπλισμός και υλικά δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ. Αποκαλυπτικές φωτογραφίες. Δώδεκα χρόνια πέρασαν από την ολοκλήρωση των Ολυμπιακών Αγώνων και πέντε χρόνια από τη διάλυση της περίφημης σύμβασης 994 του ΟΣΕ για την ανακατασκευή της σιδηροδρομικής γραμμής Πειραιάς - Τρεις Γέφυρες, ύψους 161 εκατ. ευρώ.
Και, όμως, στον ξεχασμένο νέο σταθμό Λαρίσης, σε σήραγγες, σε τμήματα του ημιτελούς σιδηροδρομικού δικτύου, κ.λπ., «αραχνιάζει» και καταστρέφεται εξοπλισμός και υλικά δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ, χωρίς να λαμβάνονται πρωτοβουλίες για την ολοκλήρωση του έργου, ώστε να παραδοθεί στους πολίτες. 
Πρόκειται για ασανσέρ, κυλιόμενες σκάλες, ανταλλακτικά, υλικά για την ηλεκτροκίνηση κ.λπ., τα οποία έχουν εγκαταλειφθεί στην τύχη τους, χωρίς κανείς να ξέρει πότε θα τελειώσει η δικαστική διαμάχη μεταξύ του ΟΣΕ και της κατασκευαστικής κοινοπραξίας ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ - Siemens και πότε θα προκηρυχθεί η ολοκλήρωση των εργασιών. 
Υπενθυμίζεται πως η σύμβαση 994 είχε προκηρυχθεί από τον ΟΣΕ ως ολυμπιακό έργο, αλλά υπεγράφη το 2006 ενώ διαλύθηκε έπειτα από παλινωδίες ετών το 2011. Από τότε υλικά που έχουν πληρώσει οι πολίτες σαπίζουν και κάποιοι σφυρίζουν αδιάφορα...
Το «αστείο» της υπόθεσης είναι πως την ίδια στιγμή που στην ΕΡΓΟΣΕ προσπαθούσαν να «αναστήσουν» το έργο, στον ΟΣΕ προχωρούσαν σε εργολαβίες περίφραξης για να σώσουν ό,τι έχει απομείνει από τον εξοπλισμό.
Η σημερινή διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ, σύμφωνα με πληροφορίες, προσπαθεί και πάλι να αποκτήσει πρόσβαση στον χώρο ώστε να προχωρήσει η εργολαβία για την ηλεκτροκίνηση (ανατέθηκε προ μηνών στην κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ - ΤΕΡΝΑ) και να παραδοθεί το στοιχειωμένο έργο. Δεν έχουν την ίδια γνώμη κάποιοι υπηρεσιακοί παράγοντες του ΟΣΕ οι οποίοι σφυρίζουν αδιάφορα, επικαλούμενοι τη δικαστική διαμάχη με την ανάδοχο κοινοπραξία, η οποία βρίσκεται σε εξέλιξη εδώ και χρόνια. 
Στελέχη του ΟΣΕ υποστηρίζουν, πάντως, πως η νέα διοίκηση υπό τους Γιώργο Αποστολόπουλο (πρόεδρο) και Κων/νο Πετράκη (διευθύνων σύμβουλος) ζήτησε πρόσφατα αναλυτική ενημέρωση. Οι ίδιοι τονίζουν πως στην αρχή οι αρμόδιοι τους έλεγαν πως «δεν υπάρχει και τίποτα σοβαρό», αλλά εσχάτως αρχίζουν σιγά σιγά να ομολογούν την αλήθεια για τον εξοπλισμό και τα υλικά εκατομμυρίων που σαπίζουν. 
Αν, πάντως, στην ΕΡΓΟΣΕ καταφέρουν να αποκτήσουν πρόσβαση στον περιφραγμένο χώρο της εργολαβίας (!), τα έργα μπορούν να ολοκληρωθούν ακόμα και μέσα στο έτος. Ακόμα και στην αγορά κατασκευών θεωρούν πως είναι καιρός να ξεκολλήσει το έργο, ανεξάρτητα από τη δικαστική έρευνα για την απόδοση ευθυνών.
http://www.euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.