O άνθρωπος που σχεδίασε και δημιούργησε μια από τις πιο διάσημες φίρμες στο χώρο των πολυτελών και γρήγορων αυτοκινήτων,έχει υπηρετήσει τ...
O άνθρωπος που σχεδίασε και δημιούργησε μια από τις πιο διάσημες φίρμες στο χώρο των πολυτελών και γρήγορων αυτοκινήτων,έχει υπηρετήσει τη θητεία του στη Ρόδο! Ο Ferruccio Lamborghini,στη φωτογραφία από το παρελθόν, όταν υπηρετούσε στη Ρόδο σαν μηχανικός της ιταλικής αεροπορίας!
Την φωτογραφία από το αρχείο του Σταύρου Γεωργαλλίδη δημοσιεύει το rodosinfonews.com το οποίο μας αποκαλύπτει και την ιστορία:
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Μανδράκι της Ρόδου όπου υπηρέτησε το 1940.
O Ferruccio Lamborghini γεννήθηκε το 1916 στη μικρή πόλη Renazzo di Cento από γονείς αγρότες όπου και βοηθούσε στη φάρμα. Από μικρός λάτρευε την μηχανολογία, τα γρήγορα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.
Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο σπούδασε σε τεχνική σχολή κοντά στην Μπολόνια όπου έγινε γνωστή η ικανότητα του στις επιδιορθώσεις. Το 1940 υπηρέτησε σαν μηχανικός στην Ρόδο για την ιταλική αεροπορία (Regia Aeronautica), το 1945 φυλακίστηκε όταν το νησί πέρασε σε βρετανική κατοχή με το τέλος του πολέμου, αργότερα παντρεύτηκε την γυναίκα που του χάρισε τον πρώτο του γιο (τον Antonio) η οποία όμως απεβίωσε στη διάρκεια της γέννας. Η ιδέα της κατασκευής τρακτέρ από εξαρτήματα πρώην στρατιωτικών οχημάτων ήταν το κίνητρο του για ίδρυση της Lamborghini Trattori το 1948. Το πρώτο τρακτέρ το κατασκεύασε συναρμολογώντας διάφορα εξαρτήματα με εξακύλινδρο κινητήρα Morris και το έκανε δώρο στον πατέρα του, Antonio. Το πρώτο μοντέλο που κατασκεύασε η εταιρία ήταν το Carioca αλλά το πρώτο γνήσιο τρακτέρ από την ιταλική εταιρία ήταν το L33 (το 1950). Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1950 η Lamborghini Tractor είχε εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής αγροτικών μηχανημάτων με φτηνό κόστος κτήσης στην Ιταλία. Μάλιστα, η Lamborghini έγινε ακόμη πιο δημοφιλής στους αγρότες παρουσιάζοντας το 1962 το τετρακίνητο τρακτέρ 2R DT ενώ το 1966 λάνσαρε ένα ακόμη πρωτοποριακό τρακτέρ, το πρώτο στην Ιταλία με συγχρονιζέ κιβώτιο! το 1962 σε αρένα στην Σεβίλλη αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το έμβλημα της εταιρίας) ο Ferruccio ήταν γνωστός για την επιχειρηματική του οξυδέρκεια και επιμονή αλλά και για την απλότητά του ως άνθρωπος αφού χαρακτηριστικό ήταν πως συνήθιζε να σερβίρει ο ίδιος τσάι στους δημοσιογράφους όταν συνεντευξιαζόταν στην περιοχή της Περούτζια (στη λίμνη Trasimeno) όπου πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής του. H εταιρία πτώχευσε το 1978, αργότερα πέρασε σε ελβετικά χέρια την περίοδο που γεννήθηκε η Countach, το 1987 αποκτήθηκε από την Chrysler με την Diablo να κάνει ντεμπούτο το 1990 ενώ το 1998 η ιδιοκτησία πέρασε σταδιακά στο VW Group όπως έχει μέχρι σήμερα.
Την φωτογραφία από το αρχείο του Σταύρου Γεωργαλλίδη δημοσιεύει το rodosinfonews.com το οποίο μας αποκαλύπτει και την ιστορία:
Η φωτογραφία είναι τραβηγμένη στο Μανδράκι της Ρόδου όπου υπηρέτησε το 1940.
O Ferruccio Lamborghini γεννήθηκε το 1916 στη μικρή πόλη Renazzo di Cento από γονείς αγρότες όπου και βοηθούσε στη φάρμα. Από μικρός λάτρευε την μηχανολογία, τα γρήγορα αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες.
Μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο σπούδασε σε τεχνική σχολή κοντά στην Μπολόνια όπου έγινε γνωστή η ικανότητα του στις επιδιορθώσεις. Το 1940 υπηρέτησε σαν μηχανικός στην Ρόδο για την ιταλική αεροπορία (Regia Aeronautica), το 1945 φυλακίστηκε όταν το νησί πέρασε σε βρετανική κατοχή με το τέλος του πολέμου, αργότερα παντρεύτηκε την γυναίκα που του χάρισε τον πρώτο του γιο (τον Antonio) η οποία όμως απεβίωσε στη διάρκεια της γέννας. Η ιδέα της κατασκευής τρακτέρ από εξαρτήματα πρώην στρατιωτικών οχημάτων ήταν το κίνητρο του για ίδρυση της Lamborghini Trattori το 1948. Το πρώτο τρακτέρ το κατασκεύασε συναρμολογώντας διάφορα εξαρτήματα με εξακύλινδρο κινητήρα Morris και το έκανε δώρο στον πατέρα του, Antonio. Το πρώτο μοντέλο που κατασκεύασε η εταιρία ήταν το Carioca αλλά το πρώτο γνήσιο τρακτέρ από την ιταλική εταιρία ήταν το L33 (το 1950). Μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1950 η Lamborghini Tractor είχε εξελιχθεί σε μία από τις μεγαλύτερες εταιρίες κατασκευής αγροτικών μηχανημάτων με φτηνό κόστος κτήσης στην Ιταλία. Μάλιστα, η Lamborghini έγινε ακόμη πιο δημοφιλής στους αγρότες παρουσιάζοντας το 1962 το τετρακίνητο τρακτέρ 2R DT ενώ το 1966 λάνσαρε ένα ακόμη πρωτοποριακό τρακτέρ, το πρώτο στην Ιταλία με συγχρονιζέ κιβώτιο! το 1962 σε αρένα στην Σεβίλλη αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για το έμβλημα της εταιρίας) ο Ferruccio ήταν γνωστός για την επιχειρηματική του οξυδέρκεια και επιμονή αλλά και για την απλότητά του ως άνθρωπος αφού χαρακτηριστικό ήταν πως συνήθιζε να σερβίρει ο ίδιος τσάι στους δημοσιογράφους όταν συνεντευξιαζόταν στην περιοχή της Περούτζια (στη λίμνη Trasimeno) όπου πέρασε τα τελευταία χρόνια της ζωής του. H εταιρία πτώχευσε το 1978, αργότερα πέρασε σε ελβετικά χέρια την περίοδο που γεννήθηκε η Countach, το 1987 αποκτήθηκε από την Chrysler με την Diablo να κάνει ντεμπούτο το 1990 ενώ το 1998 η ιδιοκτησία πέρασε σταδιακά στο VW Group όπως έχει μέχρι σήμερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.