Σε πλασματικά πλεονάσματα και αδυναμία σύνδεσης του πραγματικού κόστους με την τιμή του εισιτηρίου, αποδίδουν οι εργαζόμενοι σε μετρό, τρ...
Σε πλασματικά πλεονάσματα και αδυναμία σύνδεσης του πραγματικού κόστους με την τιμή του εισιτηρίου, αποδίδουν οι εργαζόμενοι σε μετρό, τραμ και ηλεκτρικό, την διόγκωση των ελλειμμάτων των συγκοινωνιακών φορέων.
Το σωματείο ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ, που συνεχίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις ενάντια στην πιθανολογούμενη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών, υποστηρίζει ότι το κόμιστρο θα εκτιναχθεί στα 2,80 ευρώ για να είναι κερδοφόρο εάν μπουν ιδιώτες, παραθέτοντας μία σειρά από παραδείγματα του στρεβλού μοντέλου λειτουργίας.
Όπως αναφέρει, η διαδρομή Ελευσίνα- Χαϊδάρι με λεωφορείο, μετεπιβίβαση στο σταθμό μετρό Αγία Μαρίνα και αποβίβαση στο Κορωπί κοστίζει 1,40 λεπτά για μία απόσταση 50 χλμ. Αντίστοιχα η διαδρομή για το Αεροδρόμιο με το λεωφορείο κοστίζει 6 ευρώ για περίπου 32 χιλιόμετρα. Για τα ίδια χιλιόμετρα, οι επιβάτες που χρησιμοποιούν το μέτρο για να φτάσουν στο αεροδρόμιο πληρώνουν 10 ευρώ.
Το εισιτήριο υπερκάλυπτε το πραγματικό κόστος, μόνο τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του μετρό. Το σωματείο υποστηρίζει ότι το 1977, που κρατικοποιήθηκαν οι αστικές συγκοινωνίες ήταν η τελευταία χρονιά που το πραγματικό κόστος ταυτιζόταν με την τιμή του εισιτηρίου που καθορίζεται με υπουργικές αποφάσεις.
Το σωματείο ηλεκτροδηγών και λοιπών εργαζομένων Κίνησης της ΣΤΑΣΥ, που συνεχίζει τις απεργιακές κινητοποιήσεις ενάντια στην πιθανολογούμενη ιδιωτικοποίηση των συγκοινωνιών, υποστηρίζει ότι το κόμιστρο θα εκτιναχθεί στα 2,80 ευρώ για να είναι κερδοφόρο εάν μπουν ιδιώτες, παραθέτοντας μία σειρά από παραδείγματα του στρεβλού μοντέλου λειτουργίας.
Όπως αναφέρει, η διαδρομή Ελευσίνα- Χαϊδάρι με λεωφορείο, μετεπιβίβαση στο σταθμό μετρό Αγία Μαρίνα και αποβίβαση στο Κορωπί κοστίζει 1,40 λεπτά για μία απόσταση 50 χλμ. Αντίστοιχα η διαδρομή για το Αεροδρόμιο με το λεωφορείο κοστίζει 6 ευρώ για περίπου 32 χιλιόμετρα. Για τα ίδια χιλιόμετρα, οι επιβάτες που χρησιμοποιούν το μέτρο για να φτάσουν στο αεροδρόμιο πληρώνουν 10 ευρώ.
Το εισιτήριο υπερκάλυπτε το πραγματικό κόστος, μόνο τα πρώτα χρόνια λειτουργίας του μετρό. Το σωματείο υποστηρίζει ότι το 1977, που κρατικοποιήθηκαν οι αστικές συγκοινωνίες ήταν η τελευταία χρονιά που το πραγματικό κόστος ταυτιζόταν με την τιμή του εισιτηρίου που καθορίζεται με υπουργικές αποφάσεις.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.