Τα αυτοκινητάκια του γκολφ σαφώς και δεν υπακούουν στις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης, όπως τα επιβατικά αυτοκ...
Τα αυτοκινητάκια του γκολφ σαφώς και δεν υπακούουν στις αυστηρές προδιαγραφές ασφαλείας σε περίπτωση σύγκρουσης, όπως τα επιβατικά αυτοκίνητα για προφανείς λόγους.
Είναι σχεδιασμένα για να κινούνται με χαμηλή ταχύτητα, σε ένα απολύτως ελεγχόμενο περιβάλλον και κατά κανόνα μακριά από τους δημόσιους δρόμους. Αυτό όμως δεν εμπόδισε τον Euro NCAP να υποβάλει ένα από αυτά σε αξιολόγηση. Ακούγεται μάλλον φρικτό, έτσι;
Το 2014, ο Euro NCAP δοκίμασε ένα Club Car Villager σε πλαγιομετωπική και πλευρική σύγκρουση και μάλιστα με ταχύτητα 50 km/h. Και στο σημείο αυτό να πούμε πως κανένας μας δεν θα ήθελε να βρεθεί στη θέση του οδηγού ή του συνοδηγού μέσα σε αυτόν τον… καπατζέ, με τέτοια ταχύτητα. Στην περιγραφή του Euro NCAP στο κανάλι του στο YouTube αναφέρεται ότι, «το όχημα είχε πολύ φτωχή επίδοση και παρουσιάζει σοβαρούς κινδύνους θανατηφόρων τραυματισμών». Δεν αστειευόμαστε!
Στην πρόσθια σύγκρουση, η κολόνα του τιμονιού κάρφωσε το στήθος του οδηγού, ενώ στην πλάγια σύγκρουση τα πράγματα ήταν ακόμη χειρότερα, καθώς δεν υπάρχει ίχνος πλευρικής προστασίας. Και αυτό με την ζώνη ασφαλείας δεμένη! Αν το ανδρείκελο δεν φορούσε ζώνη (όπως εξάλλου κάνουν όλοι οι γκόλφερ) θα γινόταν μια άμορφη μάζα από κομμένα κομμάτια πλαστικού και ατσάλινου έρματος.
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΗ Αυτοκινητάκι του γκολφ με μηχανή Suzuki GSX-R 115 PS [video]
Βέβαια, η πιθανότητα να τρέχετε με ένα αυτοκινητάκι του γκολφ με 50 km/h είναι ανύπαρκτη. Η μέγιστη ταχύτητα που αναπτύσσει είναι αυτή ενός ανθρώπου που κάνει τζόκινγκ, κινούμενα σε ασφαλές περιβάλλον όπως ένα γήπεδο γκολφ, ένας οίκος ευγηρίας, οι αίθουσες ενός αεροδρομίου ή ανάμεσα στα φορτηγά των πάντοκ σε μια πίστα. Σε όλες τις παραπάνω περιπτώσεις, ό,τι χειρότερο μπορεί να σου τύχει σε μια σύγκρουση θα ήταν να σου χυθούν τα… αναψυκτικά.
Αλλά για τον Euro NCAP τα πάντα χρειάζεται να είναι εμπεριστατωμένα. Και τα αποτελέσματα αυτής της κλινικής δοκιμής σύγκρουσης αποδεικνύουν μια άποψη που ελπίζουμε να είναι οδυνηρά προφανής για κάθε οδηγό τέτοιου οχήματος. Τα πράγματα αυτά δεν είναι για να μοιράζονται τους δρόμους με τα κανονικά αυτοκίνητα.
[Πηγή Euro NCAP]
http://www.drive.gr/news/asfaleia/poso-halia-ta-paei-ena-aytokinitaki-toy-gkolf-se-crash-test-poly-video
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.