Μια προέκταση του αυτοκινητοδρόμου Ε16, κοντά στο Gälve της Σουηδίας, μήκους δύο χιλιομέτρων, είναι ο πρώτος ηλεκτρικός... δρόμος στον κ...
Μια προέκταση του αυτοκινητοδρόμου Ε16, κοντά στο Gälve της Σουηδίας, μήκους δύο χιλιομέτρων, είναι ο πρώτος ηλεκτρικός... δρόμος στον κόσμο.
Ηλεκτροφόρα σύρματα που αιωρούνται κατά μήκος της λωρίδας κυκλοφορίας, παρέχουν ενέργεια σε κατάλληλα τροποποιημένα φορτηγά της Scania. Όπως μέσα στην πόλη γίνεται με τα τραμ και τα τρόλει.
Όταν το φορτηγό μπει στη λωρίδα, οι κεραίες έρχονται σε επαφή με τις γραμμές και αρχίζει η διαδικασία τροφοδότησης. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης σβήνει, οπότε οι εκπομπές ρύπων εκμηδενίζονται. Δεδομένου ότι οι Σουηδοί αξιοποιούν στο μέγιστο την αιολική και την ηλιακή ενέργεια για την παραγωγή ηλεκτρικού ρεύματος, το ενεργειακό αποτύπωμα είναι πράγματι ελάχιστο.
Τα φορτηγά διαθέτουν ένα υβριδικό σύστημα κίνησης, με ηλεκτροκινητήρα και έναν κινητήρα εσωτερικήςκαύσης που καταναλώνει βιοκαύσιμο, 9.000 κυβικών και απόδοσης 360 ίππων. Η ενέργεια από τις εναέριες γραμμές αποθηκεύεται σε μπαταρίες που βρίσκονται πίσω από την καμπίνα, και μπορούν να δώσουν στο βαρύ όχημα αυτονομία κίνησης μόνο με τον ηλεκτροκινητήρα για 3,0 km.
[Πηγή Motorauthority]
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.