To δυστύχημα συνέβη όταν ο οδηγός κατάλαβε ότι δεν θα μπορέσει να σταματήσει στο κόκκινο φανάρι μιας διασταύρωσης, καθώς το αυτοκίνητό...
Τότε προσπάθησε να στρίψει αριστερά στη διασταύρωση, ενώ το αυτοκίνητο συνέχισε να επιταχύνει. Η μεγάλη ταχύτητα τον οδήγησε ανοιχτά στη στροφή που επιχείρησε, με συνέπεια να πέσει πάνω στην πλατφόρμα ενός σταθμευμένου φορτηγού. Το Santa Fe χτύπησε με σφοδρότητα στο αριστερό μέρος της πλατφόρμας με τη δεξιά πλευρά του και περνώντας κυριολεκτικά από κάτω, η οροφή του «ξυρίστηκε». Το αποτέλεσμα ήταν ο θανατηφόρος τραυματισμός τεσσάρων μελών μιας οικογένειας. Της μητέρας, των δύο μικρών παιδιών της και της γιαγιάς. Ο παππούς που ήταν κι οδηγός του Santa Fe τραυματίστηκε, αλλά ζωή του δεν διατρέχει κίνδυνο.
Στην πλειονότητα παρόμοιων περιπτώσεων πρόκειται για λάθος του οδηγού. Από «πάγωμα», ακόμα κι από λάθος θέση στο κάθισμα, ειδικά όταν οδηγείς επί μακρόν με cruise στη εθνική, μπορεί να πατήσεις το γκάζι ή και το συμπλέκτη αντί για το φρένο. Και όσο περισσότερο νιώθεις ότι αντί το αυτοκίνητο να φρενάρει επιταχύνει τόσο περισσότερο πατάς το «φρένο».
Βέβαια, στη εξαιρετικά σπάνια περίπτωση ενός «κολλημένου» γκαζιού, οι σωτήριες κινήσεις είναι: Κλείνεις το διακόπτη ή βάζεις «Ν» και ανεβαίνεις πάνω στο πεντάλ του φρένου. Σε ένα Hyundai Santa Fe πρώτης γενιάς, όπως αυτό του video, το αυτόματο 4άρι σασμάν σου επιτρέπει να περάσεις στη «νεκρά» ακόμα και υπό πλήρες φορτίο. Με το κλείσιμο του διακόπτη κόβεις ηλεκτρικά και τροφοδοσία, αλλά διατηρείς σημαντικό ποσοστό υποβοήθησης για ένα καλό φρενάρισμα. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η προτεραιότητα είναι η σωματική ασφάλεια και όχι να προσπαθήσεις να σώσεις το αυτοκίνητο χωρίς γρατζουνιά.
[Πηγή liveleak]
http://www.drive.gr/news/kosmos/anexelegkti-epitahynsi-aytokinitoy-me-tesseris-nekroys-video
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.