Το Belo το πρωτοείδαμε το 2014 και εκτός του ότι είχαμε εντυπωσιαστεί, είχαμε μείνει με την προσδοκία πως η ιδέα των Κωνσταντίνου Μαλανδρ...
Το Belo το πρωτοείδαμε το 2014 και εκτός του ότι είχαμε εντυπωσιαστεί, είχαμε μείνει με την προσδοκία πως η ιδέα των Κωνσταντίνου Μαλανδρίνου και Θάνου Παππά έχει τα φόντα να προχωρήσει από το χαρτί στην υλοποίηση. Και να που η ελπιδοφόρα ελληνική προσπάθεια συνεχίζεται, με το επόμενο στάδιο να αφορά τη σύσταση της Roe Design Studio, που αυτή την περίοδο βρίσκεται σε αναζήτηση χορηγών και χρηματοδότησης για την υλοποίηση της πρώτης φάσης του project. Η φάση αυτή φτάνει μέχρι και την κατασκευή των στατικών πρωτοτύπων σε κλίμακα 1:1, τα οποία στη συνέχεια θα μπορούν να παρουσιαστούν σε διάφορες εγχώριες και διεθνείς εκθέσεις.
Η Roe Design Studio λοιπόν παρουσίασε την εξελιγμένη έκδοση του project Belo που αφορά την Ανάπτυξη, Παραγωγή και Διαχείριση Κοινόχρηστων Οχημάτων Ειδικού Τύπου. Σύμφωνα με τη σχεδιαστική ομάδα, η αρχική έρευνα αγοράς έδειξε πως υπάρχει ανάγκη για την ανάπτυξη ενός ηλεκτροκίνητου/υβριδικού οχήματος στην αναδυόμενη κατηγορία Heavy Quadricycles (L7e) που θα ικανοποιεί τις ανάγκες συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων, όπως οι χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, αλλά και του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού που χρειάζεται ένα όχημα για προσωπική μετακίνηση ή για μεταφορά αγαθών σε αστικό και επιχειρησιακό περιβάλλον.
Παράλληλα, το παραγόμενο προϊόν και υπηρεσία είναι πλήρως εναρμονισμένα με τις αρχές των εναλλακτικών και καθαρών μεταφορών ενώ το θεσμικό και κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον αλλά και οι Κοινοτικοί και Εθνικοί στόχοι ευνοούν την ανάπτυξη και την επιτυχία αυτής της ιδέας.
Κύριο χαρακτηριστικό του Belo είναι η επεκτασιμότητα της γκάμας των οχημάτων που ενισχύει τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία του όλου εγχειρήματος, μειώνοντας παράλληλα το κόστος που επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή. Στην παρακάτω εικόνα μπορούμε να δούμε τις 5 διαφορετικές εκδόσεις του οχήματος.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Η Roe Design Studio λοιπόν παρουσίασε την εξελιγμένη έκδοση του project Belo που αφορά την Ανάπτυξη, Παραγωγή και Διαχείριση Κοινόχρηστων Οχημάτων Ειδικού Τύπου. Σύμφωνα με τη σχεδιαστική ομάδα, η αρχική έρευνα αγοράς έδειξε πως υπάρχει ανάγκη για την ανάπτυξη ενός ηλεκτροκίνητου/υβριδικού οχήματος στην αναδυόμενη κατηγορία Heavy Quadricycles (L7e) που θα ικανοποιεί τις ανάγκες συγκεκριμένων πληθυσμιακών ομάδων, όπως οι χρήστες αναπηρικών αμαξιδίων, αλλά και του ευρύτερου καταναλωτικού κοινού που χρειάζεται ένα όχημα για προσωπική μετακίνηση ή για μεταφορά αγαθών σε αστικό και επιχειρησιακό περιβάλλον.
Παράλληλα, το παραγόμενο προϊόν και υπηρεσία είναι πλήρως εναρμονισμένα με τις αρχές των εναλλακτικών και καθαρών μεταφορών ενώ το θεσμικό και κοινωνικο-οικονομικό περιβάλλον αλλά και οι Κοινοτικοί και Εθνικοί στόχοι ευνοούν την ανάπτυξη και την επιτυχία αυτής της ιδέας.
Κύριο χαρακτηριστικό του Belo είναι η επεκτασιμότητα της γκάμας των οχημάτων που ενισχύει τη βιωσιμότητα και την κερδοφορία του όλου εγχειρήματος, μειώνοντας παράλληλα το κόστος που επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή. Στην παρακάτω εικόνα μπορούμε να δούμε τις 5 διαφορετικές εκδόσεις του οχήματος.
ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.