Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

«ΘΥΜΑ» ΑΠΑΤΗΣ Η UNILEVEL... ΑΛΛΑ ΚΥΡΙΩΣ ΕΜΕΙΣ! ΚΥΚΛΩΜΑ ΑΝΤΕΓΡΑΨΕ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟ «ΕΣΠΡΩΧΝΕ» ΣΕ ΣΟΥΠΕΡ ΜΑΡΚΕΤ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ

Ολόκληρη επιχείρηση παραγωγής και διακίνησης μαϊμού απορρυπαντικών έχει στηθεί από κύκλωμα που έχει «οργώσει» όλη την Ελλάδα για να ...




Ολόκληρη επιχείρηση παραγωγής και διακίνησης μαϊμού απορρυπαντικών έχει στηθεί από κύκλωμα που έχει «οργώσει» όλη την Ελλάδα για να διοχετεύσει τα… προϊόντα του σε γνωστές αλυσίδες σούπερ μάρκετ!Την απάτη εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ αποκάλυψε η Γενική Γραμματεία Εμπορίου Προστασίας Καταναλωτή, η οποία εντόπισε «μαϊμού» προϊόντα μεγάλης εταιρείας που μπήκαν σε ράφια μικρομεσαίων σουπερ μάρκετ της επαρχίας. Θύμα της απάτης είναι η Unilever που ανακάλυψε ότι απέκτησε ανταγωνιστή στα δικά της προϊόντα.

Unilever

Οι έλεγχοι της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή εντόπισαν χιλιάδες αντίγραφα του Skip υγρό απορρυπαντικό πλυντηρίου ρούχων σε σουπερ μάρκετ της επαρχίας. Το «μαϊμού» υγρό απορρυπαντικό Skip εντοπίσθηκε δίπλα από το αυθεντικό προϊόν, με την ίδια όμως τιμή! Τα κέρδη του κυκλώματος αποτιμώνται σε πολλά εκατομμύρια ευρώ, ενώ το περιεχόμενο του προϊόντος δεν είχε καμία αποτελεσματική δράση, καθώς η σύσταση του ήταν υγρό χρωματισμένο για να μοιάζει με το αυθεντικό.

Σημαντικά κέρδη έμειναν για τον ιδιοκτήτη του σουπερ μάρκετ καθώς το «μαϊμού» προϊόν έμπαινε στο ράφι με κόστος αγοράς που δεν ξεπερνούσε τα 2 ευρώ, ενώ τελική τιμή πώλησης έφθανε αυτήν που είχε το αυθεντικό προϊόν της Unilever. Το οικονομικό όφελος για τον ιδιοκτήτη του σουπερ μάρκετ ήταν πολλαπλάσιο, σε σχέση με αυτό που είχε από την πώληση του αυθεντικού προϊόντος.

Σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του bankingnews.gr που ανέδειξε το θέμα, η Γενική Γραμματεία Εμπορίου Προστασίας Καταναλωτή εντόπισε μια παρτίδα 2.000 «μαϊμού» Skip τα οποία εξαφανίσθηκαν από τα ράφια των σουπερ μάρκετ. Το λαθραίο προϊόν ήταν σχεδόν πιστό αντίγραφο και οι διαφορές που εντοπίστηκαν ήταν στο πώμα ενώ έλλειπαν κωδικοί – σφραγίδα που βάζει η Unilever στο προϊόν.

Η Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή πλέον είναι σε ανοικτή γραμμή με τις μεγάλες εταιρείες παραγωγής προϊόντων, δίνοντας σήμα με το ενδεχόμενο να έχουν αντιγραφεί προϊόντα που έχουν άμεση σχέση με την υγεία των καταναλωτών. Με τα έως τώρα στοιχεία της υπόθεσης, στα σουπερ μάρκετ που βρέθηκε το «μαϊμού» Skip οι ιδιοκτήτες ανέφεραν ότι ο πωλητής τους είπε ήταν από την εταιρεία και αναφορικά με την προσφερόμενη και χαμηλότερη τιμή του προϊόντος επρόκειτο για προσφορά. Οι υπεύθυνοι της αρμόδιας υπηρεσίας έχουν ρίξει το βάρος να εντοπίσουν τα λαθραία προϊόντα και σε δεύτερο στάδιο θα αναζητήσουν ευθύνες από τους ιδιοκτήτες των σούπερ μάρκετ που έβαλαν το μαϊμού προϊόν στα ράφια τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.