"Μαύρη τρύπα" στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Ελλάδας, καθώς όπως φαίνεται και από τα νούμερα οκτώ στους δέκα επιβάτες τους, δε...
"Μαύρη τρύπα" στα λεωφορεία και τα τρόλεϊ της Ελλάδας, καθώς όπως φαίνεται και από τα νούμερα οκτώ στους δέκα επιβάτες τους, δεν πληρώνουν εισιτήριο.
"Βουτιά" των εσόδων
Όπως αναφέρει η Ημερησία, τα έσοδα του φετινού Αυγούστου, ήταν λιγότερα ακόμη και από του περσινού, όταν ήταν ακόμη... φρέσκο το σοκ των capital controls. Μάλιστα ιδιαίτερα χαρακτηριστικό είναι το γεγονός πως ενώ πέρσι τον Αύγουστο τα έσοδα του ΟΣΥ ανήλθαν στα 5,5 εκατομμύρια ευρώ, φέτος δεν ξεπέρασαν τα 5 εκατομύρια ευρώ, την ώρα που η μισθοδοσία του οργανισμού ανέρχεται στα 7 εκατομμύρια ευρώ!
Όπως αποκαλύπτουν και εργαζόμενοι σε λεωφορεία και τρόλεϊ, αρκετοί από τους επιβάτες χρησιμοποιούν ως πρόφαση το ότι είναι άνεργοι, με σκοπό να εκμεταλλευτούν τη νέα ρύθμιση που επιτρέπει σε ανέργους που θα επιδείξουν κάρτα ΟΑΕΔ, να επιβιβάζονται χωρίς εισιτήριο.
Τα μαθηματικά… δεν βγαίνουν γι’ αυτό και στον ΟΑΣΑ, αναμένουν μείωση από τα έσοδα των εισιτηρίων για το Σεπτέμβρη και ακόμα χειρότερα, φοβούνται πως η "μαύρη τρύπα" 77 εκατομμυρίων ευρώ, που έδειχναν για φέτος οι προβλέψεις, ίσως να είναι και φρούδες ελπίδες μπροστά στα νούμερα που πρόκειται να έρθουν.
Τα νούμερα που δείχνουν το πρόβλημα
Σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη των προϋπολογισμών, η ΣΤΑΣΥ (Σταθερές Συγκοινωνίες ΑΕ) είχε για το 2015 έσοδα 111,5 εκατ. ευρώ και έξοδα 144 εκατ. ευρώ. Τα προηγούμενα χρόνια εμφάνιζε κερδοφορία κι έτσι δεν χρειάστηκε να επέμβει το κράτος, ενώ φέτος θα λάβει επιχορήγηση ύψους 1,2 εκατ. ευρώ.
Από την άλλη ο ΟΣΥ (Οδικές Συγκοινωνίες ΑΕ) εμφάνισε συνολικά κέρδη σχεδόν 300 εκατ. ευρώ και έξοδα 377 εκατ. ευρώ.
Όπως τονίζεται, αν επιβεβαιωθούν οι "Κασσάνδρες" και συνεχιστεί η μείωση στις εισπράξεις από τα εισιτήρια, οι ζημιές μπορεί να ξεπεράσουν στο σύνολό τους τα 130 εκατομμύρια ευρώ.
Πηγή: Ημερησία
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.