Στα 50 και βάλε χρόνια της ιστορίας του μοντέλου, οι αγωνιστικές εκδόσεις της Porsche 911 έχουν πάρει νίκες και τίτλους χάρη στι...
Στα 50 και βάλε χρόνια της ιστορίας του μοντέλου, οι αγωνιστικές εκδόσεις της Porsche 911 έχουν πάρει νίκες και τίτλους χάρη στις ικανότητες και το θάρρος σπουδαίων οδηγών, οι προσέθεσαν με τον τρόπο τους αίγλη και κύρος στο εμβληματικό μοντέλο.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι πράγματι ένα καλό, φιλικό αγωνιστικό. Τουλάχιστον όχι για ράλι. Και μάλιστα για αγώνες με τόσο ιδιαίτερα χαρακτηριστικά όπως το Monte Carlo, όπου η εναλλαγή στεγνής ασφάλτου, χιονιού και πάγου πολλές φορές μέσα σε κάθε ειδική καθιστούν σπαζοκεφαλιά την επιλογή ελαστικών. Τελικά, όπως λένε οι ίδιοι οι οδηγοί, στις περισσότερες περιπτώσεις προσπαθώντας να πετύχουν έναν συμβιβασμό μεταξύ των αντικρουόμενων απαιτήσεων καταλήγουν να μην έχουν ποτέ και πουθενά τα σωστά λάστιχα.
Στο Ράλι Monte Carlo του 2017 οι θεατές επεφύλασσαν δυνατό χειροκρότημα για τον Romain Dumas σε κάθε του πέρασμα. Ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής WEC και νικητής στο Le Mans το 2016 με την Porsche, και δύο φορές νικητής στο Pikes Peak, αγωνίστηκε με μία Porsche 911 GT3 RS 997. Και συνδύασε την δική του απόλαυση με ταχύτητα και θέαμα. Αλλά δεν έκρυψε ότι ακόμη και για τα δικά του έμπειρα χέρια το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά δύσκολο. Όπως και οι συνθήκες του αγώνα: «Ήταν οδήγηση στην κόψη του ξυραφιού. Οι 13 από τις 14 Ε.Δ είχαν πάγο και χιόνι. Έπρεπε να είσαι εξαιρετικά προσεκτικός για να μην καταλήψεις σε χαντάκι».
Είναι χαρακτηριστικό πόσο παλεύει για να κρατήσει την δύστροπη 911 στο δρόμο. Η βαριά ουρά απειλεί να τον προσπεράσει σε κάθε φρενάρισμα στον πάγο. Τελικά, ο Dumas κατάφερε να προσθέσει τη νίκη στην κατηγορία R-GT του Ράλι Monte Carlo 2017 στο παλμαρέ του. Και ετοιμάζεται να πάρει θέση στο τιμόνι της Porsche 919 για τη νέα σεζόν στο WEC.
DRIVE.GR
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.