Ενώ οι δάσκαλοι της περιοχής αντιδρούν στην εισαγωγής της τουρκικής στα νηπιαγωγεία, αμετακίνητο εμφανίζεται το υπουργείο Παιδείας στ...
Ενώ οι δάσκαλοι της περιοχής αντιδρούν στην εισαγωγής της τουρκικής στα νηπιαγωγεία, αμετακίνητο εμφανίζεται το υπουργείο Παιδείας στην απόφαση του για τη διδασκαλία της τουρκικής γλώσσας ως μητρικής σε σχολεία της Θράκης.
Άμεση ήταν η αντίδραση της ΔΑΚΕ Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης η οποία εκφράζει την έντονη ανησυχία της για τις εξελίξεις σχετικά με την προσχολική αγωγή στην περιοχή της Θράκης και τονίζει:
«Υπάρχει υπαρκτός κίνδυνος να αποτελέσει το πρόγραμμα δούρειο ίππο για τη γενίκευση της τουρκικής γλώσσας ως μητρικής και να οδηγήσει στη μετατροπή των νηπιαγωγείων από μονόγλωσσα σε δίγλωσσα».
Ο Σύλλογος Εκπαιδευτικών Ροδόπης «Τρεις Ιεράρχες», από την πλευρά του, επισημαίνει: «Εισάγει στο δημόσιο σχολείο προσωπικό με αδιευκρίνιστες εργασιακές σχέσεις και δικαιώματα».
Ο δε Διδασκαλικός Σύλλογος Ξάνθης τονίζει: «Δεν διευκρινίζονται ο ρόλος του συνεργάτη, οι εργασιακές σχέσεις, η ειδικότητα και τα δικαιώματά του. Υποβαθμίζεται ο ρόλος της/ του νηπιαγωγού».
Το ΑΠΘ επιχειρεί να απαντήσει στο δημοσίευμα της εφημερίδας για δημιουργία έδρας Τουρκικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας στο Παιδαγωγικό Τμήμα του χαρακτηρίζοντάς το αναληθές, επιβεβαιώνοντας όμως ουσιαστικά ότι συνεργάζεται με πανεπιστήμια της Τουρκίας.
Όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, «οι συμφωνίες στοχεύουν στην ενίσχυση της ερευνητικής κυρίως συνεργασίας και προβλέπουν ολιγοήμερες ανταλλαγές διδασκόντων, φοιτητών, ερευνητών και προσωπικού, αλλά όχι τη διδασκαλία μαθημάτων στα προγράμματα σπουδών του ΑΠΘ».
Δηλαδή παραδέχονται μόνοι τους ότι έρχονται και Τούρκοι καθηγητές στο ίδρυμα, εννοείται με τη μορφή της ανταλλαγής (έρχονται και φεύγουν), ενώ η εφημερίδα Πρώτο Θέμα επισημαίνει ότι ουδέποτε ανέφερε ότι έχουν ήδη προσληφθεί από το ελληνικό πανεπιστήμιο, αλλά εστίασε στην ουσία ότι οι καθηγητές από τη γείτονα θα έρχονται σε επαφή με τους εδώ φοιτητές.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.