Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσαν τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων Ευάγγελος Καλούσης απ...
Ιδιαίτερη αίσθηση προκάλεσαν τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανιών Τροφίμων Ευάγγελος Καλούσης από το βήμα της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης του ΣΕΒτ.
Σύμφωνα με τον κ. Καλούση, η ελληνική βιομηχανία τροφίμων και ποτών, προσπαθεί να επιβιώσει και να ξεπεράσει τα εμπόδια που έχει δημιουργήσει η 6ετής κρίση, αντιμετωπίζοντας τα προβλήματα σαν μια μεγάλη πρόκληση, για να κτίσει ένα καλύτερο μέλλον για την ίδια, τους εργαζόμενους και τους καταναλωτές. Στόχος όλων, είναι η δημιουργία υψηλής ποιότητας ελληνικών προϊόντων τόσο για την ελληνική, όσο και για τις ξένες αγορές.
Η ανακοίνωση αυτή έρχεται σε συνέχεια της έρευνας της εταιρείας συμβούλων λιανικών πωλήσεων IRI σύμφωνα με την οποία τον Ιανουάριο η κατανάλωση στα σούπερ μάρκετ μειώθηκε κατά 10% και συγκεκριμένα στα τρόφιμα κατά 8,7%.
Η ίδια εταιρεία διαπίστωσε ότι πολλά νοικοκυριά διαθέτουν μόνο 20 ευρώ τον μήνα για σούπερ μάρκετ -ενώ πριν από την κρίση διέθεταν 100 και στη μέση της κρίσης 50 ευρώ- και ότι ο τζίρος τους φέτος θα μειωθεί κατά 500 με 600 εκατ., δηλαδή 3,6%.
ΠΗΓΗ: Kontranews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.