Απόδειξη της προχειρότητας να δοθούν τα έργα στην κυκλοφορία είναι πως, σύμφωνα με «Τα Νέα», μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, οι δρό...
Απόδειξη της προχειρότητας να δοθούν τα έργα στην κυκλοφορία είναι πως, σύμφωνα με «Τα Νέα», μετά το τριήμερο της Πρωτομαγιάς, οι δρόμοι θα κλείσουν σε πολλά σημεία προκειμένου να ολοκληρωθούν εργασίες.
Κόμβοι και διασταυρώσεις που δεν είχαν ολοκληρωθεί κατά μήκος του οδικού άξονα Κορίνθου - Πατρών και Αντιρρίου - Ιωαννίνων προκάλεσαν απίστευτες καθυστερήσεις σε χιλιάδες εκδρομείς.
Σε ποια σημεία θα κλείσουν οι δρόμοι ώστε να ολοκληρωθούν οι εργασίες:
Ολυμπία Οδός
Απομένει να γίνει η τελική ασφαλτόστρωση σε τμήματα κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου από το ύψος του Ξυλοκάστρου έως το Ρίο. Αυτές οι εργασίες αναμένεται να έχουν ολοκληρωθεί - με βάση το χρονοδιάγραμμα της κοινοπραξίας - έως τα τέλη Ιουνίου.
Σύμφωνα με πληροφορίες, το κλείσιμο του αυτοκινητοδρόμου θα γίνεται όπως και κατά τη λεγόμενη βαριά συντήρηση. Θα κλείνει κυρίως τις βραδινές ώρες, ανά λωρίδα, και όπου χρειαστεί θα γίνεται εκτροπή της κυκλοφορίας.
Σε ό,τι αφορά στον κόμβο του Ρίου, μέχρι στιγμής έχουν δοθεί στην κυκλοφορία μόνο δύο από τα συνολικά οκτώ ρεύματα (από γέφυρα και προς Αθήνα). Τα υπόλοιπα έξι αναμένεται να παραδοθούν μέχρι το τέλος του χρόνου.
Επιπλέον, σε αυτόν τον αυτοκινητόδρομο δεν υπάρχει σύνδεση του κόμβου της Λυκοποριάς (βρίσκεται μετά το Ξυλόκαστρο) με το τοπικό οδικό δίκτυο, με ό,τι αυτό συνεπάγεται για την εξυπηρέτηση των οδηγών που πρέπει να διανύσουν μεγαλύτερη διαδρομή για να βρουν έξοδο ώστε να φτάσουν στην περιοχή τους.
Κατά μήκος του αυτοκινητοδρόμου εκκρεμούν συνδέσεις που είναι εκτός ορίων του συγκεκριμένου έργου, όπως η προαναφερόμενη περίπτωση της Λυκοποριάς. Γι' αυτές δεν υπάρχει ακόμη ξεκάθαρη εικόνα τι θα γίνει.
Εδώ προκλήθηκε και το μεγαλύτερο πρόβλημα κατά την επιστροφή των εκδρομέων. Το πρόβλημα εντοπίστηκε στη νέα σήραγγα της Κλόκοβας, αφού λίγο πριν μπουν μέσα τα αυτοκίνητα οι δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση γίνονταν μία. Έτσι, πολλοί οδηγοί έκαναν τη διαδρομή Μεσολόγγι - Αντίρριο (35 χιλιόμετρα) γύρω στις δύο ώρες!
Ο σχεδιασμός προβλέπει ότι η Ιόνια Οδός θα «καρφώνεται» πάνω στη γέφυρα Ρίου - Αντιρρίου με δύο λωρίδες κυκλοφορίας (συν ΛΕΑ). Αυτό το κομμάτι των πρώτων 10 χιλιομέτρων δεν έχει παραδοθεί ακόμη στην κυκλοφορία. Έτσι, σήμερα οι οδηγοί διανύουν την απόσταση αυτή μέσω της Παλαιάς Εθνικής Οδού.
Στον γυρισμό, όμως, για Αθήνα υπάρχει μόνο μία λωρίδα ανά κατεύθυνση επειδή ο σχεδιασμός πέφτει πάνω στον παλιό δρόμο. Επιπλέον, με παρέμβαση της Τροχαίας, ανά σήραγγα (είναι δύο δίδυμες) δόθηκε μόνο μία λωρίδα.
Με αυτόν τον τρόπο, αποσοβήθηκε το λεγόμενο «φαινόμενο του μπουκαλιού». Εάν είχαν δοθεί δύο λωρίδες στις σήραγγες, θα υπήρχε κίνδυνος ατυχημάτων στην έξοδο που στενεύει ο «λαιμός του μπουκαλιού».
Ο σχεδιασμός προβλέπει τα 10 χιλιόμετρα από το Αντίρριο έως την είσοδο της Κλόκοβας να δοθούν μέσα στο δεύτερο δεκαπενθήμερο του Μαΐου. Και μέχρι το τέλος του Ιουνίου να δοθούν 27 χιλιόμετρα από την Αμφιλοχία έως το Κομπότι (Άρτα) και αλλά 14 χιλιόμετρα από την Πέρδικα (Ιωάννινα) έως την Εγνατία.
ΟΜΑΔΑ ΑΛΗΘΕΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.