Το τραγούδι «Παιδιά της Ελλάδος παιδιά» που εμψύχωνε τους φαντάρους στον ελληνοϊταλικό πόλεμο ήταν η αρχή της εκρηκτικής σχέσης της...
Το τραγούδι «Παιδιά της Ελλάδος παιδιά» που εμψύχωνε τους φαντάρους στον ελληνοϊταλικό πόλεμο ήταν η αρχή της εκρηκτικής σχέσης της «τραγουδίστριας της νίκης» Σοφίας Βέμπο με τον στιχουργό Μίμη Τραϊφόρο. Από το 1940 έως το 1957, που παντρεύτηκαν, συζούσαν. Η σχέση τους όμως δεν ήταν εύκολη.
Ο Τραϊφόρος δεν της ήταν πιστός και αυτό έκανε την Βέμπο να ζηλεύει και να δρα ακραία. Κυνηγούσε όποια κοπέλα υποψιαζόταν ότι φλέρταρε με το σύντροφό της. Μια από αυτές ήταν και η ηθοποιός Σπεράντζα Βρανά, η οποία ξυλοκοπόθηκε άγρια από την τραγουδίστρια. Στις αρχές της δεκαετίας του 50, η πληθωρική Σπεράντζα συμμετείχε στο θίασο της Σοφίας Βέμπο στην επιθεώρηση «Έχετε γεια βρυσούλες» στην Θεσσαλονίκη. Ο ρόλος της ήταν πολύ μικρός και αυτό την έκανε να στεναχωριέται. Η Βέμπο την κρατούσε σε απόσταση γιατί φοβόταν ότι ο Τραϊφορος θα την προσέγγιζε. Άλλωστε έβλεπε ότι η νεαρή ηθοποιός δεν περνούσε απαρατήρητη. «Άρχισα να διαμαρτύρομαι αλλά όπως κατάλαβα η Βέμπο δεν με συμπαθούσε, ίσως επειδή ζήλευε τον Μίμη πάρα πολύ, και μ’ έβλεπε με άσχημο μάτι, ποιος ξέρει, ίσως φοβόταν μήπως συμβεί κάτι με μένα και τον Μίμη, άδικα όμως, διότι ποτέ δεν συνέβη τίποτα, ούτε κατά διάνοια», είχε γράψει η Σπεράντζα στη βιογραφία της....
Η επιθεώρηση έκανε περιοδεία. Όταν πήγαν στην Κωνσταντινούπολη, ένας νεαρός μηχανικός του θεάτρου είχε ερωτευτεί την Σπεράντζα παράφορα. Της έστελνε συνέχεια δώρα για να εκφράσει την αγάπη του. Η Σπεράντζα όμως δεν ανταποκρινόταν. Ο νεαρός μηχανικός έκανε δυο φορές απόπειρα να αυτοκτονήσει, κόβοντας τις φλέβες του. Όταν η Βέμπο έμαθε το περιστατικό, έγινε έξω φρενών και την φώναξε στο καμαρίνι της να της κάνει παρατήρηση.
Έψαχνε συνέχεια αφορμές για να της φωνάζει. Όταν η Σπεράντζα έκανε το μοιραίο λάθος να πάει στο καμαρίνι του Τραϊφόρου να τον ρωτήσει τι ώρα είχαν πρόβα την επόμενη μέρα, η Βέμπο προκάλεσε επεισόδιο φωνάζοντας «Άκου να σου πω, δεν έχεις καμία δουλειά με τον κύριο Μίμη, άλλη φορά να ρωτάς εμένα, το άκουσες;» Η Σπεράντζα τόλμησε να της απαντήσει ότι απευθύνθηκε στον Τραϊφόρο γιατί ήταν ο καλλιτεχνικός διευθυντής. Η Βέμπο όμως δεν ήθελε να ακούσει τίποτα και έκλεισε την κουβέντα λέγοντάς της «Αυτό που σου λέω εγώ»....
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗΝ
ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.