Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΜΙΑ ΚΑΝΟΝΙΚΗ ΜΠΑΝΑΝΙΑ: ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΛΤΑ! ΕΩΣ ΚΑΙ 20 ΜΕΡΕΣ ΚΑΘΥΣΤΕΡΕΙ Η ΔΙΑΝΟΜΗ

Όπως αποκαλύπτει σήμερα το iefimerida, το πρόβλημα έχει διογκωθεί τους τελευταίους 2 μήνες, μετά από τη λήξη των συμβάσεων 540 υπαλλ...






Όπως αποκαλύπτει σήμερα το iefimerida, το πρόβλημα έχει διογκωθεί τους τελευταίους 2 μήνες, μετά από τη λήξη των συμβάσεων 540 υπαλλήλων, οι περισσότεροι εκ των οποίων απασχολούνταν στη διανομή της αλληλογραφίας.





Όπως καταγγέλλουν στο iefimerida πολίτες, σε πολλές περιπτώσεις η καθυστέρηση για να παραλάβουν την αλληλογραφία τους στο σπίτι φθάνει ακόμη και τις... 20 μέρες! «Λόγω της δουλειάς μου περίμενα σημαντικές επιστολές, που έχουν να κάνουν με οικονομικές εκκρεμότητες, επιστολές από τράπεζες και άλλα έγγραφα, τα οποία αφού είδα ότι αργούσαν να μου τα φέρουν στο σπίτι, αναγκάστηκα να πάω ο ίδιος στο Κέντρο Διανομής των ΕΛΤΑ για να τα αναζητήσω εκεί μετά από είκοσι μέρες. Ένας υπάλληλος τα βρήκε εκεί στοιβαγμένα μαζί με εκατοντάδες άλλα ξεχασμένα γράμματα άλλων πολιτών», δηλώνει με αγανάκτηση στο iefimerida κάτοικος του Αγίου Δημητρίου, που θέλησε να διατηρήσει την ανωνυμία του.

Το iefimerida παρακολούθησε στο Κέντρο Διανομής του Αγίου Δημητρίου πολίτες που πήγαν για να αναζητήσουν τη... χαμένη τους αλληλογραφία. Στις θυρίδες υπήρχαν συγκεντρωμένα εκατοντάδες γράμματα, ακόμη και λογαριασμοί που η προθεσμία πληρωμής τους λήγει.

«Η διανομή θα έπρεπε να γίνεται σε 18 ώρες»

«Είναι μια δραματική κατάσταση, οι πολίτες ταλαιπωρούνται. Είναι κάτι τρομαχτικό για το Ταχυδρομείο αυτό που συμβαίνει, τόσο για τα έσοδα όσο και για τη φήμη του», δηλώνει στο iefimerida ο κ. Γιώργος Βασιλόπουλος, πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών Υπαλλήλων.

Όπως επισημαίνει ο κ. Βασιλόπουλος, η διανομή της αλληλογραφίας θα έπρεπε να γίνεται μέσα σε 18 ώρες. Ωστόσο, λόγω της έλλειψης προσωπικού η καθυστέρηση όπως λέει «ξεπερνάει και τις δέκα μέρες».

«Οι συμβάσεις 540 εργαζομένων έχουν λήξει από τις 5 Μαρτίου. Έχουμε υποβάλει αίτημα για να καλυφθούν αυτά τα κενά. Τουλάχιστον πρέπει να μπορεί να γίνεται η διανομή και επίσης να μη μπαίνει ο πελάτης στο κατάστημα και να… ξεχνάει να φύγει», τονίζει ο κ. Βασιλόπουλος.

Πού εντοπίζεται το πρόβλημα

Σύμφωνα με πληροφορίες, το πρόβλημα στην Αττική είναι πιο έντονο στις περιοχές της Αγίας Παρασκευής, του Αγίου Δημητρίου, του Αμαρουσίου και των Αμπελοκήπων.

Ενδεικτικά, στο Τμήμα Διανομής του Αγίου Δημητρίου αυτή τη στιγμή υπάρχουν 20 υπάλληλοι, ενώ θα έπρεπε να είναι 32, όσοι και οι τομείς (γεωγραφικές ζώνες) τους οποίους καλύπτει το συγκεκριμένο Τμήμα των ΕΛΤΑ. Στον Άγιο Δημήτριο έληξαν οι συμβάσεις 12 συμβασιούχων υπαλλήλων με αποτέλεσμα οι 20 μόνιμοι υπάλληλοι που έχουν απομείνει να καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να καλύψουν τα κενά των τομέων που έχουν μείνει χωρίς υπαλλήλους και να μοιράσουν την αλληλογραφία σε όσο το δυνατόν περισσότερους τομείς μπορούν. Ωστόσο, αυτό είναι αδύνατον να γίνει χωρίς να υπάρξει καθυστέρηση αρκετών ημερών.


Ο αντιπρόεδρος του Σωματείου Ταχυδρόμων Αθήνας Νίκος Χρέλιας με τον συντάκτη του iefimerida Ιάσονα Πιπίνη.

«Έχουμε 35% λιγότερους υπαλλήλους»

«Κάποτε ήμασταν 11μιση χιλιάδες και τώρα είμαστε περίπου 6 χιλιάδες υπάλληλοι σε όλη την Ελλάδα, με αποτέλεσμα να είναι πολύ δύσκολη η δουλειά μας. Το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην διανομή της Αττικής γιατί εκεί το πρόβλημα είναι πολύ μεγάλο. Να φανταστείτε ότι την Αθήνα θα έπρεπε να την εξυπηρετούν 990 διανομείς και αυτή τη στιγμή έχει 660. Δηλαδή έχει 35% λιγότερους. Οι μόνιμοι προσπαθούν με υπερπροσπάθεια να καλύψουν τα κενά αλλά αυτό δεν γίνεται», δηλώνει στο iefimerida ο κ. Νίκος Χρέλιας, αντιπρόεδρος του Σωματείου Ταχυδρόμων Αθήνας.

Στην Αγία Παρασκευή για 17 τομείς αυτή τη στιγμή υπάρχουν μόλις 9 μόνιμοι υπάλληλοι, στους Αμπελόκηπους αντί για 47 υπαλλήλους, (όσοι είναι και οι τομείς), έχει μόλις 27. Ίδια είναι η εικόνα σε πολλές ακόμη περιοχές της Αττικής, ενώ ανάλογα προβλήματα εντοπίζονται και σε πολλές περιοχές της επαρχίας. «Σε ορισμένες περιοχές είναι τόσο έντονο το πρόβλημα που δεν μπορεί να καλυφθεί ούτε με την υπερπροσπάθεια. Ένας τρόπος υπάρχει για να λυθεί το πρόβλημα, να γίνει πρόσληψη προσωπικού», τονίζει ο κ. Χρέλιας.



Ζητούν να γίνουν προσλήψεις

Παρά τις πιέσεις που ασκούν οι εργαζόμενοι στην διοίκηση των ΕΛΤΑ προς το Υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, που είναι αρμόδιο για τα ΕΛΤΑ, σύμφωνα με πληροφορίες μέχρι στιγμής δεν έχει εγκριθεί από την κυβέρνηση η πρόσληψη συμβασιούχων για να καλύψουν τα κενά που έχουν προκύψει κυρίως στα Κέντρα Διανομής.

«Μας έχουν εγκλωβίσει. Αν δεν λυθεί το πρόβλημα, αυτό θα είναι ένα καθοριστικό πλήγμα για την εταιρεία και ο κόσμος θα συνεχίσει να ταλαιπωρείται. Συνεχώς μαζεύεται υλικό, άμεσα πρέπει να βρεθεί λύση. Το βασικό έργο στα ΕΛΤΑ έχει εκσυγχρονιστεί αλλά μη ξεχνάμε πως το βασικό που έχουμε είναι ο άνθρωπος. Έχουμε υποβάλει αίτημα και περιμένουμε να γίνουν προσλήψεις για να καλυφθούν τα 540 κενά», δηλώνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Σωματείων Ταχυδρομικών Υπαλλήλων Γιώργος Βασιλόπουλος.






iefimerida

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.