Το τεράστιο γερμανικό αερόπλοιο ή αλλιώς Ζέπελιν, έπιασε φωτιά στις 6 Μαΐου 1937, ενώ προσπαθούσε να προσγειωθεί κοντά στο Lakehu...
Το τεράστιο γερμανικό αερόπλοιο ή αλλιώς Ζέπελιν, έπιασε φωτιά στις 6 Μαΐου 1937, ενώ προσπαθούσε να προσγειωθεί κοντά στο Lakehurst του Νιου Τζέρσεϋ, σκοτώνοντας 35 ανθρώπους στο κατάστρωμα, συν ένα μέλος του πληρώματος εδάφους. Από τους 97 επιβάτες και μέλη πληρώματος, οι 62 κατάφεραν να επιβιώσουν. Το αερόπλοιου LZ 129 Χίντενμπουργκ εξερράγη πάνω από το Νιου Τζέρσεϊ μπροστά στα μάτια χιλιάδες κόσμου και δημοσιογράφων και το γεγονός αυτό ανέστρεψε
Σημειώνεται ότι στις αρχές του 20ου αιώνα κατασκευάστηκαν πολλά αερόπλοια και εξελίχθηκαν τεχνολογικά πραγματοποιώντας πολλές πτήσεις αρχικά μεταξύ γερμανικών πόλεων, ενώ κατά τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο τα αερόπλοια χρησιμοποιήθηκαν και για πολεμικούς σκοπούς. Μετά το πέρας του πολέμου άρχισαν να πραγματοποιούνται με τα Ζέπελιν και διηπειρωτικά επιβατικά δρομολόγια χωρίς στάση με μεγάλη επιτυχία, πολύ πριν τα αεροπλάνα έχουν την δυνατότητα να πραγματοποιήσουν τέτοια μακρινά ταξίδια, καθιστώντας το ως το πλέον δημοφιλές μέσο μεταφοράς της εποχής. Ωστόσο το αερόπλοιου LZ 129 Χίντενμπουργκ στις 6 Μαΐου 1937 που εξερράγη πάνω από το Νιου Τζέρσεϊ μπροστά στα μάτια χιλιάδες κόσμου και δημοσιογράφων είχε αποτέλεσμα ο κόσμος να σταματήσει να εμπιστεύεται τη χρήση του... Το "Χίντενμπουργκ" χρησιμοποιούσε εύφλεκτο υδρογόνο για την απογείωση, που αποτέφρωσε το αερόπλοιο. Αξίζει να σημειώσουμε ότι μετά από έρευνα που έγινε στο Αεροναυπηγικό Ινστιτούτο του Σαν Αντόνιο, επιβεβαιώθηκε η θεωρία της διαρροής υδρογόνου που προκλήθηκε από στατικό ηλεκτρισμό, καταρρίπτοντας έτσι τις υπόλοιπες υποθέσεις, συμπεριλαμβανομένης της άποψης ότι, επρόκειτο για τρομοκρατική ενέργεια.
Φωτογραφία: Το "Χίντενμπουργκ" πάνω από Μανχάταν στις 6 Μαΐου 1937. Λίγες ώρες αργότερα, το αερόπλοιο τυλίχτηκε στις φλόγες σε μια προσπάθεια να προσγειωθεί στο Lakehurst του New Jersey
Δείτε μερικές εικόνες από την πρώτη επιτυχημένη χρονιά του διατλαντικού ταξιδιού του "Χίντενμπουργκ" και την τραγική του κατάληξη.
Φωτογραφία: Ο χαλύβδινος σκελετός του "LZ 129" στο Friedrichshafen. Το αερόπλοιο αργότερα ονομάστηκε προς τιμήν του Στρατάρχη Πολ Χίντεμπουργκ, πρώην Προέδρου της Γερμανίας.
Το "Χίντενμπουργκ" ρίχνει νερό για να εξασφαλιστεί μια ομαλή προσγείωση στο Lakehurst του New Jersey, στις 9 Μαΐου 1936. Το αερόπλοιο έκανε 17 ταξίδια μετ' επιστροφής σε όλο τον Ατλαντικό Ωκεανό το 1936, μετέφερε 2.600 επιβάτες με άνεση σε ταχύτητες έως και 135 χλμ/ώρα. Η Εταιρεία Zeppelin άρχισε την κατασκευή του "Χίντενμπουργκ" το 1931, αρκετά χρόνια πριν ανέβει ο Χίτλερ στην γερμανική Καγκελαρία.
Φωτογραφία: Το "Χίντενμπουργκ" ρίχνει νερό για να εξασφαλιστεί μια ομαλή προσγείωση στο Lakehurst του New Jersey, στις 9 Μαΐου 1936.
Φωτογραφία: Το "Χίντενμπουργκ" πάνω από την Βοστόνη το 1936.
Φωτογραφία: Το "Χίντενμπουργκ" πάνω από το Μανχάταν στη Νέα Υόρκη στις 6 Μαΐου 1937, λίγες ώρες πριν την καταστροφή του
Φωτογραφία: H στιγμή που τυλίγεται στις φλόγες
Φωτογραφία: Η ουρά του Ζέπελιν πέφτει
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.