Ο προβληματισμός για τις αιτίες της κρίσης φαίνεται πως οδηγεί τους Έλληνες σε μία πιο συνειδητή καταναλωτική συμπεριφορά, η οποία υ...
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας, διακρίνεται να κυριαρχεί στην αγορά το καταναλωτικό κίνημα για τη στροφή στο Made in Greece, ενώ ιδιαίτερη σημασία έχει, όπως επισημαίνεται, η ορθολογική αντιμετώπιση του θέματος και η κατανόηση από το σύνολο σχεδόν των πολιτών, της σημασίας που έχει η στήριξη των εγχώριων προϊόντων για την παραγωγική ανασυγκρότηση και την αντιμετώπιση της ανεργίας.
Μιλώντας στο CNN Greece o Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και Διευθυντής του ερευνητικού εργαστηρίου Γεώργιος Μπάλτας, σχολίασε: «Το καταναλωτικό κίνημα "Made in Greece" αφορά συμπεριφορές αυτοσυντήρησης που αναπτύσσονται στην ελληνική κοινωνία που προσπαθεί να κρατήσει ζωντανή την παραγωγική βάση της χώρας και τις θέσεις εργασίας».
Το 80,1% πιστεύει ότι υπάρχει στροφή των καταναλωτών στα προϊόντα ελληνικής παραγωγής.
Το 86,7% δηλώνει ότι θέλουν να αναγράφεται στη συσκευασία ότι ένα προϊόν είναι ελληνικής παραγωγής.
Το 63,8% πιστεύει ότι τα ελληνικά προϊόντα έχουν καλύτερη ασφάλεια και ποιότητα
Το 90,7% πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα στηρίζει την παραγωγή της χώρας.
Το 87,2% πιστεύει ότι προτιμώντας ελληνικά προϊόντα βοηθά στη μείωση της ανεργίας.
ΠΗΓΗ: cnn.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.