Καθώς οι εταιρείες γίνονται ολοένα και πιο επιτυχημένες, ο ανταγωνισμός γίνεται συνεχώς πιοέντονος. Οι διαμάχες γίνονται πιο προσωπικ...
Καθώς οι εταιρείες γίνονται ολοένα και πιο επιτυχημένες, ο ανταγωνισμός γίνεται συνεχώς πιοέντονος. Οι διαμάχες γίνονται πιο προσωπικές από έναν απλό ανταγωνισμό εταιρειών. Στις παρακάτω 15 τέτοιες περιπτώσεις συνέβη ακριβώς αυτό:
1. Ο Michael Jordan κερδίζει τον πόλεμο της Nike ενάντια στη Reebok.
Η Reebok περίμενε 3 δις να δουν το λόγκο τους πάνω στον Jordan, αλλά εκείνος είχε άλλη ιδέα. Όταν βγήκε να παραλάβει το μετάλλιο, είχε βάλει στους ώμους του την Αμερικάνικη σημαία, που κάλυψε το λογότυπο της Reebok.
2. Μια διαφήμιση της Burger King απαγόρευσε την είσοδο της πεντάχρονης Sarah Michelle Gellar από τα McDonald’s.
Τη δεκαετία του 80, δύο γίγαντες fast food είχαν ανταγωνιστικό πόλεμο. Η κάθε εταιρεία ισχυριζόταν γιατί τα δικά της μπέργκερ ήταν τα καλύτερα, ενώ η αντίπαλη εταιρεία απειλούσε με μηνύσεις.
Έτσι όταν η μικρή ηθοποιός εμφανίστηκε σε διαφήμιση της Burger King, όπου διαφήμιζε ότι τα μπέργκερς τους είχαν κατά 20% περισσότερο κρέας από τα McDonald’s, ήταν επόμενο να πέσουν μηνύσεις. Μόνο που αυτή τη φορά, η Gellar κατονομάστηκε στη μήνυση και απαγορεύτηκε η είσοδός της σε οποιοδήποτε εστιατόριο McDonald’s.
3. Η Melinda Gates απαγόρευσε τα προϊόντα της Apple στο σπίτι τους.
Η σύζυγος του Bill Gates απαγόρευσε στα παιδιά της να μπει οποιοδήποτε προϊόν της Apple στο σπίτι τους και μπορούσαν να έχουν μόνο προϊόντα της Microsoft, της εταιρείας του μπαμπά!
4. Η Ford και η General Motors μαλώνουν εδώ και 100 χρόνια.
Με μόνο 11 μίλια να χωρίζουν τα κεντρικά τους εργοστάσια, είναι αναπόφευκτο αυτές οι αυτοβιομηχανίες να ανταλλάσουν προσβολές. Όταν ο διευθύνων σύμβουλος της Ford ανακάλυψε ότι ένας ανώτερος υπάλληλος της GM έμενε κοντά, είπε στο γιο του ότι ο γειτόνας τους είναι «κακός άνθρωπος» που εργάζεται στη «λάθος εταιρεία.» Έτσι όταν το παιδί επισκέφτηκε το γειτονικό σπίτι το Halloween, του είπε «η Chevy είναι για τους χαμένους, που έκανε τον πατέρα του πολύ περήφανο.
5. Τα διευθυντικά στελέχη της Coca-Cola αρνούνται να πούνε καν τη λέξη «Pepsi.»
Όταν ο αντιπρόεδρος της Coca-Cola δε τα πήγε καλά με τους ιδιοκτήτες, παραιτήθηκε και έπιασε υψηλόβαθμη δουλειά στη Pepsi. Εκείνο τον καιρό, οι υπάλληλοι της Coca-Cola αναφέρονταν στον ανταγωνιστή τους ως «μιμητή» ή «εχθρό» και αυτή η κίνηση θεωρήθηκε σοκαριστική προδοσία.
6. Ο ανταγωνισμός της Adidas και της Puma έχει χωρίσει μια πόλη στη μέση.
Οι εταιρείες υποδημάτων ξεκίνησαν από δύο αδέρφια που μεγάλωσαν μισώντας ο ένας τον άλλον και ξεκίνησαν τις εταιρείες τους στη Γερμανική πόλη Herzogenaurach. Μιας και οι κάτοικοι εργάζονταν είτε για τη μία είτε για την άλλη εταιρεία, κάποιοι ντόπιοι επιχειρηματίες εξυπηρετούσαν μόνο πελάτες της «σωστής» μάρκας και γάμοι υπαλλήλων από τις αντίπαλες εταιρείες απαγορεύονταν. Η πόλη έγινε γνωστή ως «πόλη με τους σκυμμένους λαιμούς» μιας και όλοι κοιτούσαν τα παπούτσια πριν αποφασίσουν αν θα μιλήσουν σε κάποιον.
7. Η Visa και η Mastercard δεν συμφώνησαν για κοινή επιχείρηση.
Ήταν να σχηματίσουν από κοινού ένα δίκτυο χρεωστικής κάρτας που θα ονομαζόταν «Entree», το οποίο όμως παραβίαζε την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία. Ωστόσο, οι εταιρείες πιστωτικών καρτών ούτως ή άλλως δε τα βρίσκανε επειδή δεν μπορούσαν να συμφωνήσουν σχετικά με το λογότυπο που θα υπήρχε στην κάρτα.
8. Η αντιπαλότητα του των εφημερίδων Pulitzer και του Hearst ξεκίνησε από ένα σκίτσο.... ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΔΩ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.