Η ταινία «Μάντεψε ποιος θα 'ρθει το βράδυ» ("Guess Who's Coming to Dinner") του 1967, θεωρήθηκε «αριστούργημα» ενός...
Η ταινία «Μάντεψε ποιος θα 'ρθει το βράδυ» ("Guess Who's Coming to Dinner") του 1967, θεωρήθηκε «αριστούργημα» ενός «αντιρατσιστικού ερωτικού μανιφέστου», μια ταινία «προοδευτική» και «ριζοσπαστική» για την εποχή της, η οποία εξυμνούσε την πολυδιαφημισμένη σήμερα «διαφορετικότητα», γιατί παρουσίαζε με ιδιαίτερη «ευμένεια» τον γάμο ατόμων από διαφορετικές φυλές, τον καιρό που οι διαφυλετικοί γάμοι στην Αμερική ήταν «ταμπού» (και σε κάποιες πολιτείες απαγορευμένοι).
Όπως διαβάζουμε σε σχετική κριτική της ταινία, η μόνη «φωνή της λογικής» είναι ένας καθολικός ιερέας που δεν βλέπει κανένα πρόβλημα στην σχέση, πράγμα το οποίο σημαίνει ότι όποιος βλέπει πρόβλημα είναι «παράλογος» και «ρατσιστής».
Τελικά, όλοι παραδέχονται ότι «τα πράγματα έχουν αλλάξει» και ως εκ τούτου η ταινία έχει happy end.
Να υπενθυμίσω – αν και μάλλον το υποψιαζόσασταν – ότι η ταινία υπήρξε υποψήφια για 10 (!) Όσκαρ, κερδίζοντας τελικά 2.
Στην ταινία ο πατέρας του Sydney Poitier, ένας συνταξιούχος ταχυδρόμος, αντιτίθεται στον γάμο του γιου του με μια λευκή γυναίκα. "Περπάτησα χιλιάδες μίλια για να σε μεγαλώσω και ζητώ να έχω κάποιο λόγο για τους απογόνους μου"... Διαβάστε εδώ τη συνέχεια
Κόκκινος Ουρανός
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.