Ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή συμφωνίας υποστήριξης (F0S) και την επανεργοποίηση των αερόστρωμνων τύπου Zubr (Bison/Project 123...
Ανοίγει ο δρόμος για την υπογραφή συμφωνίας υποστήριξης (F0S) και την επανεργοποίηση των αερόστρωμνων τύπου Zubr (Bison/Project 12322) του Πολεμικού Ναυτικού.
Έλλειψη για την οποία η μεν ρωσική πλευρά, κατηγορεί την ελληνική ότι «θέλει ουσιαστικά δωρεάν να δίνονται τα ανταλλακτικά» και η δεν ελληνική υποστηρίζει ότι «Είναι εξωπραγματικές οι τιμές τους».
Πρακτικά και οι δύο πλευρές θέλουν να καλύψουν βασικά γεγονότα:
Η ελληνική πλευρά την απροθυμία παλαιότερων ηγεσιών του ΠΝ να θέσει σε υπηρεσία τα μοναδικά αξιόπιστα μέσα αποβάσεων για λόγους που έχουν σχέση και με πιέσεις που έχουν καταγραφεί από αμερικανικής πλευράς, αλλά και την έλλειψη κονδυλίων. Από την άλλη η ρωσική πλευρά δεν κατασκεύαζε τις μηχανές των πλοίων (ουκρανικής κατασκευής) και ειδικά μετά τα γεγονότα του 2014 τα ανταλλακτικό ήταν σχετικά δυσεύρετα και άρα υψηλού κόστους.
Πέρα από την θετική θέση του ΓΕΕΘΑ, το οποίο θέλει οπωσδήποτε δύο σκάφη σε ετοιμότητα, όπως προβλέπει ο επιχειρησιακός σχεδιασμός για την δύναμη ταχείας επέμβασης (Δύναμη Δέλτα) τα ευχάριστα νέα που ήρθαν από την Ρωσία επιβεβαίωσαν τα λεγόμενα των εκπροσώπων της Rosoboronexport στην Ελλάδα ότι το υπουργείο Άμυνας της Ρωσικής Ομοσπονδίας αποφάσισε την επανέναρξη παραγωγής των αερόστρωμνων και άρα θα υπήρχαν πλέον σε αφθονία ανταλλακτικά και για τα μηχανικά μέρη του εξαιρετικών δυνατοτήτων σκάφους.
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ (enoplos.com)
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.