Θα ήταν μια ακόμη πτήση ρουτίνας για τον Σμηναγό Μπρετ ΝτεΒρις: απογείωση από την βάση Selfridge της Αεροπορικής Εθνοφρουράς στο Μίσιγκα...
Θα ήταν μια ακόμη πτήση ρουτίνας για τον Σμηναγό Μπρετ ΝτεΒρις: απογείωση από την βάση Selfridge της Αεροπορικής Εθνοφρουράς στο Μίσιγκαν, μετάβαση μαζί με άλλα αεροσκάφη στο πεδίο βολής Grayling για ρίψη εκπαιδευτικών βομβών και βολή κατά επιγείων στόχων με το πυροβόλο των 30 χιλ. και επιστροφή.
Κολλημένος στο κάθισμα του αεροσκάφους του από την δύναμη του αέρα, ο πιλότος επιχείρησε να κατεβάσει το σύστημα προσγείωσης αλλά μάταια. Τότε αποφάσισε να πάθει βλάβη και… ο ασύρματος. «Εκείνη την στιγμή αναλαμβάνει η εκπαίδευσή σου» λέει ο Σμηναγός. «Η εκπαίδευση είναι αυτή που σώνει εσένα και τον παραστάτη σου» δηλώνει κατηγορηματικά.
Με τόσες αντιξοότητες ο Σμηναγός ΝτεΒρις σκέφτηκε ότι η εγκατάλειψη ίσως να μην ήταν και τόσο ασφαλής επιλογή. Έτσι, ο χειριστής του προβληματικού Α-10 αποφάσισε να το κατεβάσει σε έναν διάδρομο στο Αλπένα, μια πόλη βορειοανατολικά του Μίσιγκαν.
Η χειριστική δεινότητα του Σμηναγού και η παροιμιώδης ανθεκτικότητα του Α-10 (το 1991 ένα Warthog επέστρεψε διάτρητο στην βάση του στην Σαουδική Αραβία από πολεμική αποστολή στο βορειοδυτικό Ιράκ, με 450 τρύπες από αντιαεροπορικό πυρ, 45 πλήγματα στον δεξιό κινητήρα και 15 στον αριστερό) θα καταστήσουν δυνατή την επισκευή του αεροπλάνου και την επιστροφή του στις πτήσεις.
Το περιστατικό της 20ης Ιουλίου σηματοδοτεί την πρώτη φορά στην 40χρονη ιστορία του τύπου που χειριστής προσγειώνει Α-10 χωρίς καλύπτρα και χωρίς σύστημα προσγείωσης. Για όλα υπάρχει μια πρώτη φορά.
onalert
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.