Η πανευρωπαϊκή τάση ενάντια των παλιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων , έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους Γερμανούς εμπόρων, οι...
Η πανευρωπαϊκή τάση ενάντια των παλιών πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων , έχει δημιουργήσει μεγάλο πρόβλημα στους Γερμανούς εμπόρων, οι οποίοι αδυνατούν να διαθέσουν στην αγορά τους, σχεδόν 300.000 diesel μεταχειρισμένα.
ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗ
Τα αδιάθετα αυτοκίνητα είναι EURO5 και πίσω (μοντέλα περίπου από τα μέσα του 2015 και πριν) και η ζημιά που κινδυνεύουν να υποστούν οι έμποροι υπολογίζεται πάνω από τα 4 δισεκατομμύρια ευρώ.
Πανικόβλητοι λοιπόν ήδη έχουν απευθυνθεί σε άλλους εμπόρους εκτός Γερμανίας, σε χώρες που δεν ισχύουν οι αυστηρές προδιαγραφές της Ευρωπαϊκής Ένωσης όπως την Αλβανία, την Σερβίας, την Ρωσία, χώρες της Αφρικής και της Λατινικής Αμερικής, αλλά και την Ελλάδα, μερίδα εμπόρων της οποία, έχουν βρει τους τρόπους να «ξεγελάνε» τους νόμους με την απόλυτη ανοχή των εμπλεκομένων υπουργείων και γενικότερα του Κράτους που δεν πραγματοποιεί κανέναν έλεγχο. Επίσης στην Ελλάδα επιτρέπεται η ταξινόμηση των μεταχειρισμένων EURO5 αυτοκινήτων.
Να τονίσουμε εδώ το εξής: Την παραπάνω πρακτική την εφαρμόζουν κάποιοι έμποροι μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στην Ελλάδα και όχι όλοι. Το σίγουρο είναι ότι εκτός του Κράτους και τους ελέγχους που πρέπει να ξεκινήσει άμεσα, μόνο οι ίδιοι οι έμποροι μπορούν να προστατέψουν τον κλάδο τους και τις δουλειές τους, από τους κακούς συναδέλφους τους…
Το θέμα είναι ότι πάλι, θύμα των παραπάνω πρακτικών θα πέσει ο Έλληνας, ο οποίος αναζητά ένα μικρό και φθηνό diesel αυτοκίνητο, το οποίο τα επόμενα χρόνια θα πληρώσει διπλά απ’ότι να το έπαιρνε σαν καινούργιο, σε ζημιές αλλά και στα diesel-χαράτσια που έρχονται…
Το ρεπορτάζ συνεχίζεται…
Στο θέμα αυτό αναφέρθηκε και το έγκυρο automotive news
newsauto
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.