Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΕΧΕΙ Η ΒΟΡΕΙΑ ΚΟΡΕΑ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΤΑΡΡΙΨΕΙΣ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΩΝ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

Σε συνέντευξη Τύπου στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα, ο υπουργός Εξωτερικών της Βόρειας Κορέας κατηγόρησε τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τρούμπ ...




Σε συνέντευξη Τύπου στη Νέα Υόρκη τη Δευτέρα, ο υπουργός Εξωτερικών της Βόρειας Κορέας κατηγόρησε τον Πρόεδρο των ΗΠΑ Ντόναλντ Τρούμπ ότι κήρυξε πόλεμο μέσω Twitter και ο υπουργός απείλησε να καταρρίψει αμερικανικά βομβαρδιστικά των ΗΠΑ που πραγματοποιούν πτήσεις κοντά στην Κορεατική Χερσόνησο.




Ο Ρι Γιονγκ Χο δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι η χώρα του “διατηρεί το δικαίωμα να καταρρίψει στρατιωτικά βομβαρδιστικά των Ηνωμένων Πολιτειών ακόμα και όταν δεν βρίσκονται ακόμα στα σύνορα του εναέριου χώρου της χώρας .” Τα σχόλιά του έρχονται μετά από έναν πόλεμο λέξεων μεταξύ των δύο χωρών σχετικά με το Πρόγραμμα βαλλιστικών πυραύλων και πυρηνικών όπλων της Βόρειας Κορέας.

Το σχόλιο ήρθε μετά από μια πτήση στις 23 Σεπτεμβρίου στα διεθνή ύδατα “ανατολικά της Βόρειας Κορέας” από αμερικανικά βομβαρδιστικά B-1B Lancer, συνοδευόμενα από αεροσκάφη F-15C, όπως ανακοίνωσε η αμερικανική Διοίκηση του Ειρηνικού και την οποία χαρακτήρισε ως την πιο κοντινή πτήση στην αποστρατιωτικοποιημένη ζώνη (DMZ) από οποιοδήποτε άλλο αεροπλάνο μαχητικό ή βομβαρδιστικό των ΗΠΑ το οποίο έχει πετάξει κοντά στην ακτή της Βόρειας Κορέας τον 21ο αιώνα. “

Σύμφωνα με τα νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης που επικαλούνται πηγές από τις υπηρεσίες πληροφοριών της χώρας, η διαδρομή των B-1B ήταν σε απόσταση περίπου 90 μίλια από τη βορειοκορεατική πόλη του Sinpo και τη ζώνη πυρηνικών δοκιμών Punggye-ri . Η διαδρομή πτήσης των βομβαρδιστικών ήταν επίσης πολύ πέρα ​​από την αυτοανακυρησσόμενη στρατιωτική συνοριακή ζώνη των 50 μιλίων, η οποία δεν αναγνωρίζεται από τις Ηνωμένες Πολιτείες.

Σε αυτές τις αποστάσεις, θα ήταν μια σημαντική πρόκληση για το Βορρά να στοχεύσει αποτελεσματικά τις τυχόν υπερπτήσεις των ΗΠΑ. Όπως και πολλές από τις συμβατικές δυνάμεις της, το δίκτυο αεροπορικής άμυνας της Βόρειας Κορέας είναι μεγάλης ποσότητας, αλλά αμφισβητήσιμης ποιότητας εξαιτίας της απαξίωσης, καθώς η χώρα εμποδίζεται από το να εισάγει στρατιωτικές δυνατότητες και να προχωρήσει σε αναβαθμίσει υλικού λόγω του εμπάργκο όπλων των Ηνωμένων Εθνών.

Η Πολεμική Αεροπορία του Κορεατικού Λαϊκού Στρατού χρησιμοποιεί κυρίως MiG-23 και MiG-29 ως την αιχμή του δόρατος της . Με τον αριθμό των αεροσκαφών να υπολογίζονται σε περίπου 30 κάθε τύπου, καθώς αυτά χρονολογούνται από τα τέλη της δεκαετίας του 1970 έως τις αρχές της δεκαετίας του 1980 και δεν πιστεύεται ότι έχουν λάβει σημαντικές αναβαθμίσεις από την τότε παράδοση τους στη Βόρεια Κορέα.

Και οι δύο τύποι αναπτύσσονται συνήθως σε βάσεις κοντά στην πρωτεύουσα της Πιονγκγιάνγκ κοντά στην αποκλειστική ηγεσία της χώρας, αν και η χώρα είναι γνωστό ότι αναπτύσσει μαχητικά σε άλλες βάσεις όπως και όταν χρειαζόταν.

Το CNN, επικαλούμενο αξιωματούχους των ΗΠΑ, δήλωσε αυτή την εβδομάδα ότι “ένας μικρός αριθμός” MiGs έχουν αναπτυχθεί σε μια βάση στην ανατολική ακτή της Βόρειας Κορέας, κατά πάσα πιθανότητα στην Wonsan, μαζί με εξωτερικές δεξαμενές καυσίμων για να αυξήσουν τους χρόνους πτήσης τους . Μια τέτοια κίνηση θα επέτρεπε στους βορειοκορεάτες να ανταποκριθούν ταχύτερα εάν επιλέξουν να προχωρήσουν σε μια πτήση πέρα ​​από την ακτή, όπως έχουν κάνει και κατά το παρελθόν όταν MiG-23s και MiG-29 ήρθαν σε επαφή με αεροσκάφη αναγνώρισης RC-135 της Αμερικανικής Πολεμικής Αεροπορίας 150 μίλια μακριά από τις ακτές της Βόρειας Κορέας το 2003 .




Ωστόσο, μια απόπειρα αεροπορικής κατάρριψης από τη Βόρεια Κορέα είναι απίθανο να επιτύχει, ειδικά εάν τα βομβαρδιστικά των ΗΠΑ υποστηρίζονται από αεροσκάφος έγκαιρης προειδοποίησης ή συνοδεύονται από μαχητικά. Τα MiGs της Βόρειας Κορέας τα οποία βασίζονται πάντα στην υποστήριξη της παράκτιας αεράμυνας, θα είναι σε μειονεκτική θέση όταν πραγματοποιούν επιχειρήσεις μακριά από την ακτή.

Έτσι η μόνη δυνατότητα που απομένει στην Βόρεια Κορέα είναι η προσπάθεια για μια προσπάθειας κατάρριψης με την χρήση του πύραυλου επιφάνειας-αέρος .Ο ικανότερος πυραυλος που έχει στην διάθεση της η Βόρεια Κορέα είναι ο Ρωσικός NPO Almaz S-200, πιο γνωστός στη Δύση ως SA-5 Gammon. Το S-200 είναι ένα σοβιετικό σύστημα της δεκαετίας του ’60 το οποίο χρησιμοποιείται για να στοχεύει βλήματα με υψηλές επιδόσεις,αλλά με μικρότερη ευελιξία, από ότι τα σύγχρονα συστήματα Έχει μέγιστη εμβέλεια 150 ή 250 μίλια, ανάλογα με την υπο-παραλλαγή του πυραύλου.

Το μέγεθος του S-200 σημαίνει ότι λειτουργεί από σταθερές τοποθεσίες, με τουλάχιστον δύο τέτοιες τοποθεσίες που έχουν εντοπιστεί στη Βόρεια Κορέα, νότια και ανατολικά της Πιονγκγιάνγκ, καλύπτοντας αντίστοιχα τη δυτική ακτή και την ανατολική ακτή. Η Βόρεια Κορέα πιστεύεται ότι εκμεταλλεύεται τέσσερις μπαταρίες S-200 που παραδόθηκαν το 1987 ή το 1988, οι οποίες θα ισοδυναμούν με 24 εκτοξευτές. αν και τα νοτιοκορεατικά μέσα ενημέρωσης ισχυρίστηκαν ότι ο Βορράς μπορεί να κατέχει μέχρι και 40 εκτοξευτές.

Το σύστημα είναι απίθανο να είναι αποτελεσματικό σε ένα περιβάλλον πλούσιο σε ηλεκτρονικά αντίμετρα και ο μεγάλος πύραυλος που πιθανών θα χρησιμοποιηθεί δεν θα είναι αρκετά ευέλικτος ενάντια σε έναν στόχο ελιγμών στο άκρο του εύρους του.

Η Βόρεια Κορέα είχε τη μορφή της κατάρριψης στρατιωτικών αεροσκαφών των ΗΠΑ από το τέλος του κορεατικού πολέμου το 1953 (αν και η κορεατική χερσόνησος παραμένει σε τεχνική κατάσταση πολέμου). Καταστρέφοντας ένα αεροσκάφος συλλογής πληροφοριών US-EC-121 σε διεθνή ύδατα το 1969 και ένα ελικόπτερο OH-58 του Στρατού των Η.Π.Α. το οποίο κατά λάθος διέσχισε την DMZ το 1994. Ωστόσο, η ικανότητα της χώρας να πράξει το ίδιο το 2017 είναι αμφισβητήσιμη.


thinknews

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.