Σημαντικές μετατροπές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας δρομολογεί το υπουργείο Μεταφορών και ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίο...
Σημαντικές μετατροπές στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας δρομολογεί το υπουργείο Μεταφορών και ο αρμόδιος υπουργός Χρήστος Σπίρτζης, ο οποίος, για μία ακόμη φορά, επιχειρεί να παρουσιάσει σαν «μεταρρύθμιση» και σαν «δικαιοσύνη», την αύξηση των προστίμων που επιβάλλονται μέσω των κλήσεων κατά 100%, ενώ... ποινικοποιεί τη μούντζα, την οποία συμπεριλαμβάνει στη λίστα των παραβάσεων.
Όπως ανέφεραν κύκλοι του Χρήστου Σπίρτζη, θα δημιουργηθεί μία ενιαία βάση δεδομένων για οχήματα και μία άλλη βάση δεδομένων για τους οδηγούς, οι οποίες θα επικοινωνούν μεταξύ τους και θα διασταυρώνουν στοιχεία, ώστε να προκύπτει για κάθε περίπτωση το πρόστιμο που αναλογεί, αναλόγως με την παράβαση στην οποία έχει υποπέσει ο οδηγός.
Η... μούντζα, σύμφωνα πάντα με τους κύκλους του υπουργού, θα ενταχθεί στη διάταξη για την κατηγοριοποίηση παραβάσεων, ανάλογα με την επικινδυνότητα, στην οποία περιλαμβάνεται και εκείνη της αντικοινωνικής συμπεριφοράς, όπως είθισται να θεωρούνται οι παντός τύπου χειρονομίες, μεταξύ των οποίων και η... εντελώς ελληνική συνήθεια της μούντζας.
Τέλος, από τις αρχές του 2019 θα εφαρμοστεί και το μέτρο των αναλογικών, ηλεκτρονικών διοδίων σε όλους τους οδικούς άξονες. Ο διαγωνισμός αναμένεται να ανατεθείο έως το τέλος του 2018.
Να σημειώσουμε ότι οι συγκεκριμένες ρυθμίσεις δεν αποτελούν μνημονιακή υποχρέωση, καθώς η πρόσφατη συνάντηση του Χρήστου Σπίρτζη με τους εκπροσώπους των θεσμών, αφορούσε αποκλειστικά το θέμα της παραχώρησης για την εκμετάλλευση της Εγνατίας Οδού.
.protothema.gr