Η περίπτωση της Μαριάννας Δημητρίου αποτελεί τρανταχτό παράδειγμα ότι ισχύει το αντίθετο. Η ποιοτική ηθοποιός, που προφανώς ακολουθεί...
Η περίπτωση της Μαριάννας Δημητρίου αποτελεί τρανταχτό παράδειγμα ότι ισχύει το αντίθετο. Η ποιοτική ηθοποιός, που προφανώς ακολουθεί πιστά το μότο «όλα για την τέχνη», εμφανίζεται ολόγυμνη επί σκηνής στο θέατρο Πορεία και ερμηνεύει με νεύρο τον υπαρξιακό παραληρηματικό μονόλογο «Λήθη», κλεισμένη σε ένα γυάλινο κουτί.
Εν συνεχεία, η ικανότατη Εκάβη Ντούμα πήρε τη σκυτάλη, βγάζοντας κι εκείνη τα ρούχα της. Αλλωστε, η «Λήθη» δεν αφορά τον άντρα ή τη γυναίκα, αλλά τον άνθρωπο. Η Λήθη είναι ένας άνθρωπος στο μεταίχμιο, όπως η χώρα μας. Ακόμα ένα βήμα και βυθίζεται στην ευεργετική λησμονιά της. Το έργο έχει αποσπάσει τον Επαινο Δραματουργίας Ελληνικού Εργου «Κάρολος Κουν» 2011 και το Πρώτο Βραβείο Νεοελληνικού Εργου στα Θεατρικά Βραβεία Κοινού την ίδια χρονιά.
http://dete.gr