Ολόκληρο εισιτήριο θα συνεχίσουν να πληρώνουν μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου οι φοιτητές, πολύτεκνοι και όσοι άλλοι δικαιούνται μειωμένο εισιτή...
Ολόκληρο εισιτήριο θα συνεχίσουν να πληρώνουν μέχρι τις 15 Φεβρουαρίου οι φοιτητές, πολύτεκνοι και όσοι άλλοι δικαιούνται μειωμένο εισιτήριο -
Στο τέλος Φεβρουαρίου θα κλείσουν οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών
Προς το τέλος Φεβρουαρίου θα ολοκληρωθεί η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο Μετρό και θα κλείσουν οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Όπως είπε ο κ. Σπίρτζης για να δικαιολογήσει την καθυστέρηση, πέραν της προσαρμογής του κοινού στο νέο σύστημα έπρεπε να ολοκληρωθεί και η διαδικασία για εκείνους που πληρώνουν μισό εισιτήριο, η οποία υπολογίζεται για τις 15 Φεβρουαρίου. Μιλώντας στην ΕΡΤ ο Χρήστος Σπίρτζης υποστήριξε ότι δεν έχουν μειωθεί τα έσοδα των αστικών συγκοινωνιών κατά την παρατεταμένη δοκιμαστική λειτουργία, αντιθέτως ισχυρίστηκε ότι έχουν πωληθεί πάνω από 400 χιλιάδες προσωποποιημένες κάρτες που εκδίδονται πλέον και μέσω ίντερνετ, ενώ οι παλαιές χάρτινες κάρτες δεν ξεπερνούσαν τις 250 χιλιάδες κάθε μήνα.
Παρά τον ισχυρισμό αυτό, ο υπουργός Υποδομών δεν απάντησε γιατί οι ακόμη και σήμερα, δύο μήνες αφού «το νέο, έξυπνο, ηλεκτρονικό εισιτήριο» μπήκε στη ζωή μας, στους περισσότερους σταθμούς του Μετρό δεν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης μειωμένου εισιτηρίου για τις ομάδες που υποτίθεται ότι μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο, όπως οι πολύτεκνοι, φοιτητές. Μέχρι και σήμερα, στην πλειονότητα των σταθμών οι δικαιούχοι μειωμένου εισιτηρίου δεν μπορούν να βρουν κουπόνι με μειωμένο αντίτιμο και είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για κανονικό εισιτήριο.
Επιπλέον, ο αρμόδιος υπουργός δεν είπε πώς δικαιολογείται η απώλεια εσόδων που έχουν τα δημόσια ταμεία από την μη εφαρμογή του συστήματος του ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Και αυτό διότι οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα είχε ανακοινωθεί ότι θα κλείσουν τον Δεκέμβριο του 2017, διαδικασία που τώρα μετατίθεται για τα τέλη Φεβρουαρίου του 2018.
Τώρα λέει ότι δεν θα μπουν διόδια στην Αττική
Ο υπουργός Υποδομών υποστήριξε σήμερα ότι δεν υπάρχει θέμα τοποθέτησης διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο και ανακοίνωσε ότι εντός του πρώτου τριμήνου του έτους θα γίνει ο διαγωνισμός για το νέο ηλεκτρονικό δορυφορικό σύστημα πληρωμής διοδίων στους αυτοκινητόδρομους.
Το νέο σύστημα όπως είπε ο κ. Σπίρτζης θα εφαρμοστεί σε κάποιους από τους αυτοκινητόδρομους μέχρι το τέλος του 2018.
Για το έργο της ζεύξης Περάματος -Σαλαμίνας ο κ. Σπίρτζης υπολόγισε ότι θα χρειαστούν περίπου δυο μήνες, ώστε να αποφανθεί το Συμβούλιο της Επικρατείας επί των προσφυγών στο διαγωνισμό ώστε να ανακηρυχθεί ανάδοχος και να ξεκινήσει το έργο.
Ανακοίνωσε επίσης ότι πολύ σύντομα θα γίνει ένας διαγωνισμός «σκούπα» για το έργο της Παραϊόνιας οδού.
Στο τέλος Φεβρουαρίου θα κλείσουν οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών
Προς το τέλος Φεβρουαρίου θα ολοκληρωθεί η δοκιμαστική λειτουργία του ηλεκτρονικού εισιτηρίου στο Μετρό και θα κλείσουν οι πόρτες στα τερματικά μηχανήματα ανακοίνωσε σήμερα ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης.
Παρά τον ισχυρισμό αυτό, ο υπουργός Υποδομών δεν απάντησε γιατί οι ακόμη και σήμερα, δύο μήνες αφού «το νέο, έξυπνο, ηλεκτρονικό εισιτήριο» μπήκε στη ζωή μας, στους περισσότερους σταθμούς του Μετρό δεν υπάρχει δυνατότητα έκδοσης μειωμένου εισιτηρίου για τις ομάδες που υποτίθεται ότι μετακινούνται με μειωμένο εισιτήριο, όπως οι πολύτεκνοι, φοιτητές. Μέχρι και σήμερα, στην πλειονότητα των σταθμών οι δικαιούχοι μειωμένου εισιτηρίου δεν μπορούν να βρουν κουπόνι με μειωμένο αντίτιμο και είναι υποχρεωμένοι να πληρώνουν για κανονικό εισιτήριο.
Τώρα λέει ότι δεν θα μπουν διόδια στην Αττική
Ο υπουργός Υποδομών υποστήριξε σήμερα ότι δεν υπάρχει θέμα τοποθέτησης διοδίων στη Βαρυμπόμπη και τον Άγιο Στέφανο και ανακοίνωσε ότι εντός του πρώτου τριμήνου του έτους θα γίνει ο διαγωνισμός για το νέο ηλεκτρονικό δορυφορικό σύστημα πληρωμής διοδίων στους αυτοκινητόδρομους.
Το νέο σύστημα όπως είπε ο κ. Σπίρτζης θα εφαρμοστεί σε κάποιους από τους αυτοκινητόδρομους μέχρι το τέλος του 2018.
Για το έργο της ζεύξης Περάματος -Σαλαμίνας ο κ. Σπίρτζης υπολόγισε ότι θα χρειαστούν περίπου δυο μήνες, ώστε να αποφανθεί το Συμβούλιο της Επικρατείας επί των προσφυγών στο διαγωνισμό ώστε να ανακηρυχθεί ανάδοχος και να ξεκινήσει το έργο.
Ανακοίνωσε επίσης ότι πολύ σύντομα θα γίνει ένας διαγωνισμός «σκούπα» για το έργο της Παραϊόνιας οδού.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.