Με άλλον ρόλο επιστρέφει ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος γνωστός από το νόμο με τον οποίο επιχειρήθηκε η αποσυμφ...
Με άλλον ρόλο επιστρέφει ο πρώην υπουργός Δικαιοσύνης Νίκος Παρασκευόπουλος γνωστός από το νόμο με τον οποίο επιχειρήθηκε η αποσυμφόρηση των φυλακών με αποτέλεσμα να βρεθούν εκτός φυλακών αρκετοί επικίνδυνοι εγκληματίες. Σύμφωνα με απόφαση του υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου ο κ. Παρασκευόπουλος ως ομότιμος καθηγητής Νομικής του ΑΠΘ, αναλαμβάνει πρόεδρος Επιτροπής για την παραβατικότητα στα Πανεπιστήμια.
Συγκεκριμένα ο κ. Γαβρόγλου σε επιστολή του προς τους πανεπιστημιακούς για την παρουσίαση του έργου του - ίσως και ενόψει της φημολογίας για ανασχηματισμό - τονίζει: «Όσον αφορά στα φαινόμενα παραβατικότητας που εμφανίζονται ιδιαίτερα σε κάποια Ιδρύματα, το ΥΠΠΕΘ προχωράει στη στελέχωση μιας Επιτροπής υπό την προεδρία του ομότιμου καθηγητή Νομικής του ΑΠΘ κ. Νίκου Παρασκευόπουλου, που θα μελετήσει όλες τις πλευρές αυτού του δύσκολου και σύνθετου ζητήματος. Ένα πρώτο βήμα, αλλά όχι το μόνο, προς την κατεύθυνση καταπολέμησης της παραβατικότητας είναι η επανεξέταση της πολιτικής των Ιδρυμάτων σε ζητήματα ασφάλειας».
Σε ότι αφορά στην αναδιοργάνωση του Χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης στην ίδια επιστολή, μεταξύ άλλων, τονίζεται: «Εκτός από τις πρόσφατες νομοθετικές ρυθμίσεις που συμβάλλουν στην εγκαθίδρυση του Ενιαίου Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και Έρευνας, με βάση τις συζητήσεις των τελευταίων ετών, το ΥΠΠΕΘ προχωρά ένα βήμα παραπέρα στην αναδιοργάνωση του Χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης με στόχο την ισχυροποίηση των Ιδρυμάτων. Σε αντίθεση με την αυθαίρετη και αντιεπιστημονική προσέγγιση του σχεδίου «ΑΘΗΝΑ», που οδήγησε στην άλογη συρρίκνωση των ΑΕΙ χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια και δημιούργησε μία εκρηκτική κατάσταση, το ΥΠΠΕΘ προωθεί τη συνέργεια μεταξύ των ΑΕΙ σε ένα πλαίσιο διαλόγου και κοινού οράματος για την ενδυνάμωσή τους, ώστε να ανταποκριθούν στις οικονομικές και κοινωνικές ανάγκες σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Στο πλαίσιο αυτής της πολιτικής ενισχύουμε την ίδρυση νέων Τμημάτων που ανταποκρίνονται στο ευρωπαϊκό και το παγκόσμιο ακαδημαϊκό γίγνεσθαι, τα οποία προωθούν τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας μας και απαντούν σε κοινωνικές ανάγκες».
protothema