Του Γιώργου Κ. Ανδρή andris@enikonomia.gr Την Έκθεση από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αναμένει, σύμφωνα με πληροφορίες του enik...
Του Γιώργου Κ. Ανδρή
andris@enikonomia.gr
Την Έκθεση από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους αναμένει, σύμφωνα με πληροφορίες του enikonomia.gr. η ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ώστε να καταθέσει στη Βουλή το νομοσχέδιο, στο οποίο μεταξύ άλλων θα περιλαμβάνονται τα πρόστιμα για τους ιδιοκτήτες που δεν περνούν τα οχήματά τους από ΚΤΕΟ, τα νέα όρια ηλικίας για τα Ταξί αλλά και ρυθμίσεις του Κ.Ο.Κ.
Συγκεκριμένα, στο νομοσχέδιο που είχε παρουσιάσει ο κ. Σπίρτζης επισημαίνονταν πως στους παραβάτες θα επιβάλλεται το πρόστιμο των 150 ευρώ μόνο μετά την πάροδο έξι μηνών από τον τακτικό έλεγχο με ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2018 και μετά.
Ωστόσο, εξαιτίας τη μη κατάθεσης του νομοσχεδίου πριν από την έλευση της νέας χρονιάς αναμένεται η καθυστέρηση της επιβολής των προστίμων κατά τουλάχιστον ένα μήνα με αναδρομική ισχύ από την 1η Φεβρουαρίου αντί για την 1η Ιανουαρίου 2018 η οποία αυτομάτως «μεταφέρει» τα πρόστιμα για το καλοκαίρι!
Από την άλλη πλευρά, στο νομοσχέδιο που παρουσιάστηκε από τον Χρ. Σπίρτζη στο τέλος του άρθρου ξεκαθαρίζεται ότι: «H ισχύς του παρόντος άρθρου αρχίζει έξι (6) μήνες μετά από τη δημοσίευσή του» οπότε για ακόμη μία φορά επιβεβαιώνεται πως τα πρόστιμα πάνε για το... καλοκαίρι.
Τα πρόστιμα αφορούν σε πάνω από 1 εκατ. ιδιοκτήτες οχημάτων και μάλιστα τα ιδιωτικά ΚΤΕΟ εκτιμούν πως όσο δεν επιβάλλονται τα πρόστιμα τόσο θα αυξάνεται ο αριθμός των οχημάτων που δεν περνούν από τον τεχνικό έλεγχο...
Επίσης, ξεκαθαρίζεται πως Ιδιωτικά ΚΤΕΟ δεν επιτρέπεται να ιδρυθούν από υπαλλήλους του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών καθώς και από συγγενικά τους πρόσωπα έως και δευτέρου βαθμού για διάστημα τουλάχιστον 2 ετών από την απώλεια της ιδιότητας του δημοσίου υπαλλήλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.