Ο Νικόλας Αγόρου υπήρξε το κεντρικό πρόσωπο διαφήμισης καμπάνιας του XLSIOR Mykonos για το 2014. Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωσ...
Ο Νικόλας Αγόρου υπήρξε το κεντρικό πρόσωπο διαφήμισης καμπάνιας του XLSIOR Mykonos για το 2014.
Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά gαy φεστιβάλ παγκοσμίως, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο κοσμοπολίτικο νησί, μόνο που- όμως μπορείτε να δείτε- τότε ο «μαχητής» του «Survivor 2» είχε λιγότερα τατουάζ- δεν είχε καν τη φράουλα, το σήμα κατατεθέν του στο λαιμό-, αλλά διέθετε το ίδιο ωραίο σμιλεμένο κορμί! Διαβάστε παρακάτω.
Σύμφωνα με την Espresso, o γοητευτικός Νικόλας, είχε ποζάρει ως μοντέλο με μαγιό για τις ανάγκες των πόστερ του φεστιβάλ που «ταξίδεψαν» μέσω διαδικτύου σε όλο τον πλανήτη και το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από… δελεαστικό.
Δεν υπάρχουν σχόλια
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.