Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Βρε... βρε... βρεεε...!!! Όταν ο «Φραουλίτσας» του Survivor πρωταγωνιστούσε σε gay διαφήμιση!

Ο Νικόλας Αγόρου υπήρξε το κεντρικό πρόσωπο διαφήμισης καμπάνιας του XLSIOR Mykonos για το 2014. Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωσ...


Ο Νικόλας Αγόρου υπήρξε το κεντρικό πρόσωπο διαφήμισης καμπάνιας του XLSIOR Mykonos για το 2014.





Πρόκειται για ένα από τα πιο γνωστά gαy φεστιβάλ παγκοσμίως, που διοργανώνεται κάθε χρόνο στο κοσμοπολίτικο νησί, μόνο που- όμως μπορείτε να δείτε- τότε ο «μαχητής» του «Survivor 2» είχε λιγότερα τατουάζ- δεν είχε καν τη φράουλα, το σήμα κατατεθέν του στο λαιμό-, αλλά διέθετε το ίδιο ωραίο σμιλεμένο κορμί! Διαβάστε παρακάτω.

Σύμφωνα με την Espresso, o γοητευτικός Νικόλας, είχε ποζάρει ως μοντέλο με μαγιό για τις ανάγκες των πόστερ του φεστιβάλ που «ταξίδεψαν» μέσω διαδικτύου σε όλο τον πλανήτη και το αποτέλεσμα ήταν κάτι παραπάνω από… δελεαστικό.




Τα κίνητρα του να συμμετάσχει με αυτόν τον τρόπο στο gαy φέστιβαλ ήταν καθαρά επαγγελματικά, αφού ως γνωστόν,ο νεαρός… survivor εργαζόταν και ως μοντέλο πριν μπει στο παιχνίδι. Άλλωστε, σε τέτοιες οργανώσεις είθισται να επιλέγονται καλογυμνασμένα μοντέλα για promotion. Και δεν επιλέχτηκε τυχαία, καθώς ο όμορφος του reeality επιβίωσης με το στιλ «κακού παιδιού», που κάνει θραύση στο γυναικείο τηλεοπτικό κοινό, έχει μεγάλη πέραση και στην gαy κοινότητα.




Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.