Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

«Δέχτηκα σεξουαλική παρενόχληση από τον Δαλιανίδη» ΟΛΑ ΣΤΗ ΦΟΡΑ απ΄τον ηθοποιό Θόδωρο Ρουμπάνη!

Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ του σινεμά ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για όσα συνέβαιναν στα παρασκήνια τη χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφο...


Ο πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ του σινεμά ανοίγει τον ασκό του Αιόλου για όσα συνέβαιναν στα παρασκήνια τη χρυσή εποχή του ελληνικού κινηματογράφου







Από τον
ΝΙΚΟ ΝΙΚΟΛΙΖΑ

Με μια συγκλονιστική αποκάλυψη-καταγγελία, ένας σπουδαίος ηθοποιός της χρυσής εποχής του ελληνικού κινηματογράφου, ο Θόδωρος Ρουμπάνης, ανοίγει τον... ασκό του Αιόλου για όσα συνέβαιναν κάτω από τη χρυσόσκονη των κινηματογραφικών παρασκηνίων.

«Δέχτηκα σεξουαλική παρενόχληση από τον Γιάννη Δαλιανίδη. Αυτό έγινε όταν με κάλεσε σπίτι του να... διαβάσουμε για την ταινία “Κορίτσια για φίλημα”. Εγώ δεν μπορούσα να το δεχτώ αυτό και σηκώθηκα και έφυγα...» καταγγέλλει σήμερα στην «Espresso» ο ηθοποιός για τη συνεργασία του με τον σπουδαίο σκηνοθέτη που δεν υλοποιήθηκε ποτέ.

Σε έναν απολογισμό ζωής, ο 75χρονος σήμερα πάλαι ποτέ ζεν πρεμιέ πολλών ελληνικών και ξένων ταινιών, αλλά και παραλίγο σύζυγος της Ζαν Μορό, μιλάει για όλους και για όλα χωρίς... φόβο και με πάθος!

Ολα στη φόρα




Τετάρτη βράδυ στο ταβερνάκι Μεταξού, στην καρδιά του Μεταξουργείου, εκεί όπου έδωσε την τελευταία μουσική του παράσταση, ο Θόδωρος Ρουμπάνης, ο οποίος ευτύχησε να γνωρίσει μεγάλες δόξες στο πλευρό του Ωνάση, του Νιάρχου, της Μορό, του Φωκά, της Ναθαναήλ και τόσων άλλων, δεν μασάει τα λόγια του. Είναι σαν να θέλει να τα πει εδώ και καιρό. Σήμερα για πρώτη φορά καταγγέλλει ότι τα πράγματα στην Ελλάδα ήταν εντελώς διαφορετικά απ' ό,τι εμείς γνωρίζαμε για εκείνη τη χρυσή εποχή του ελληνικού σινεμά. «Θα σου πω κάτι που είναι πολύ σημαντικό... Κάνοντας τη θητεία μου είχα αποσπαστεί σε υπηρεσίες και είχα πολύ ελεύθερο χρόνο. Επειδή ήμουν ο μόνος Ελληνας που είχα σπουδάσει μουσικό θέατρο, με φώναξαν οι Δαμασκηνός - Μιχαηλίδης που είχαν την κινηματογραφική εταιρία. Ηταν η εποχή που ήθελαν να κάνουν τα μιούζικαλ στην Ελλάδα... Υπογράφω μαζί τους ένα συμβόλαιο για τρεις ταινίες. Λέμε να κάνουμε την πρώτη, που ήταν σε συμπαραγωγή με τον Φίνο. Με πάει, λοιπόν, ο Μιχαηλίδης στον Φίνο για να με γνωρίσει. Με ρωτάει ο Φίνος τι έχω σπουδάσει, τι ξέρω - εγώ τότε χόρευα, τραγουδούσα, έπαιζα και έκανα και ρυθμική. Μου λέει ο Φίνος: “Κάνουμε μια ταινία, το “Κορίτσια για φίλημα”, αλλά θέλω να γνωρίσεις και τον σκηνοθέτη, τον Δαλιανίδη. Πάρε το τηλέφωνό του, σε περιμένει να τον πάρεις”».

Από αυτό το σημείο ο ηθοποιός φαίνεται να δυσκολεύεται να εκφραστεί ανοιχτά. Αλλοτε κομπιάζει και άλλοτε κοιτάζει σε άλλο σημείο, ωστόσο ανοίγεται. «Του τηλεφωνώ και μου λέει “ελάτε από το σπίτι μου, να... διαβάσουμε”. Εγώ είχα συνηθίσει να πηγαίνω σε οντισιόν που μας έστελναν στο εξωτερικό για... πραγματική οντισιόν. Και σε κάθε οντισιόν στο εξωτερικό εγώ έπαιρνα τον ρόλο. Οπότε από οντισιόν ήξερα, δεν είχα κανένα πρόβλημα. Πάω λοιπόν στο σπίτι του Δαλιανίδη... Εντάξει, δεν θα μπω σε λεπτομέρειες (κομπιάζει), η υπόθεση είναι ότι δεν τα... βρήκαμε με τον Δαλιανίδη και σηκώθηκα και έφυγα».

Τον ρωτάω ευθέως αν μιλάει για σεξουαλική παρενόχληση. Η απάντησή του είναι άμεση και χωρίς περιθώρια να παρερμηνευτούν τα λεγόμενά του. «Ακριβώς, ακριβώς, αυτή είναι η ιστορία. Εγώ δεν μπορούσα να το δεχτώ αυτό και σηκώθηκα και έφυγα». Κάνει μια παύση λίγων δευτερολέπτων και συνειδητά συνεχίζει με την εξιστόρηση της ζωής του, μετά τη σοκαριστική καταγγελία του.

«Τότε γνωρίζω τον Βύρωνα τον Παπαμιχάλη, που ήταν διευθυντής παραγωγής, και μου λέει “υπάρχει ένα πολύ ωραίο σενάριο από έναν νέο σεναριογράφο. Θες να πάμε να σ' τον γνωρίσω;”. Και πάμε στα Κάτω Πατήσια και γνωρίζω τον Γιάννη Τζιώτη. Και μας διαβάζει την “Ντάμα σπαθί”, που την έχει γράψει ειδικά για την Ελενα Ναθαναήλ. Πάω στο σπίτι, στον πατέρα μου και του λέω “α, ρε πατέρα, άκουσα σήμερα ένα σενάριο που θα γινόταν φανταστική ταινία. Πρέπει να βρούμε λεφτά, αλλά δεν υπάρχει το ρευστό”. Μου λέει ο πατέρας μου: “Ποιο είναι το ρευστό;”. “Διακόσιες πενήντα χιλιάδες” του λέω. Ο πατέρας μου μόλις είχε αποστρατευτεί και είχε πάρει το εφάπαξ, το οποίο ήταν ακριβώς αυτό το ποσό. Μου δίνει, λοιπόν, μια τσάντα με 250.000 δραχμές. Και έτσι έγινε η “Ντάμα σπαθί”. Ημουν μόλις 22 ετών και με εμπιστευόταν απόλυτα. Υστερα από έναν χρόνο, όταν παίχτηκε η ταινία, του έδωσα πίσω 1.000.000 δραχμές! Πούλησα τα δικαιώματά μου στους Δαμασκηνό - Μιχαηλίδη και έτσι πήρα πολλαπλάσια τα λεφτά».

Αν και ο περισσότερος κόσμος θεωρεί ότι ο Θόδωρος Ρουμπάνης υπήρξε ζευγάρι με την Ελενα Ναθαναήλ, ο ίδιος το διαψεύδει. «Ολοι νομίζουν ότι είχαμε σχέση με την Ελενα. Δεν είχαμε τίποτα, γιατί είχε σχέση με έναν επιστήθιο φίλο μου, τον οποίο σεβόμουν. Δεν ήθελα σε καμία περίπτωση να μπω ανάμεσά τους» μας λέει.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ: http://www.espressonews.gr/cover-story/2018/07/174106/thodoris-roympanis-dehtika-sexoyaliki-parenohlisi-apo-ton-dalianidi

Δεν υπάρχουν σχόλια

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.