H τσάντα των μαθητών, για δεύτερη χρονιά, θα παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί ...
H τσάντα των μαθητών, για δεύτερη χρονιά, θα παραμένει στο σχολείο την Παρασκευή, πριν από το Σαββατοκύριακο που έχει αποφασιστεί από τον σύλλογο διδασκόντων του σχολείου - Δείτε τη νέα εγκύκλιο του υπουργείου Παιδείας
Για τουλάχιστον δυο Σαββατοκύριακα το μήνα θα αφήνουν την τσάντα στα σχολεία οι μαθητές όλων των δημοτικών σχολείων, το νέο σχολικό έτος, σύμφωνα με νέα εγκύκλιο που υπέγραψε ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου.
Η δράση, σύμφωνα με την εγκύκλιο, απευθύνεται στους μαθητές όλων των δημόσιων δημοτικών σχολείων της χώρας και θα υλοποιηθεί από την έναρξη έως την λήξη του διδακτικού έτους 2018-19 ως εξής:
1. Ο σύλλογος διδασκόντων το πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου αποφασίζει και ορίζει τα Σαββατοκύριακα (τουλάχιστον δύο Σαββατοκύριακα) κάθε μήνα που θα υλοποιηθεί η δράση και συντάσσει σχετικό πρακτικό. Ο Σύλλογος Διδασκόντων δύναται να αποφασίσει την εφαρμογή της δράσης και σε περισσότερα των δύο Σαββατοκύριακα τον μήνα.
2. Ο σύλλογος διδασκόντων του σχολείου, αποφασίζει για πρακτικά ζητήματα και ιδιαιτερότητες που μπορεί να αναδυθούν, με στόχο την ουσιαστική υποστήριξη της δράσης.
3. Ο διευθυντής/τρια του Σχολείου συντάσσει και διανέμει επιστολή προς τους γονείς των μαθητών του σχολείου του, για την ενημέρωσή τους σχετικά με τη δράση και τον χρόνο υλοποίησης αυτής.
4. Οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, πριν την έναρξη της δράσης, ενημερώνουν τους μαθητές και τις μαθήτριες της τάξης τους για την εν λόγω δράση και τις ενδεχόμενες μεταβολές και προσαρμογές που θα προκύψουν στη σχολική καθημερινότητα.
«Η παραμονή της τσάντας στο σχολείο δεν αποτελεί μια συμβολική παρέμβαση, αλλά επιδιώκεται οι μαθητές και οι μαθήτριες να μην ασχολούνται με την προετοιμασία μαθημάτων κατά τη διάρκεια αυτών των Σαββατοκύριακων», τονίζει στην εγκύκλιο ο Κ. Γαβρόγλου και σημειώνει:«Η δράση υλοποιείται με σεβασμό στις ανάγκες της παιδικής ηλικίας, με γνώμονα την πολύπλευρη ανάπτυξη των παιδιών της σχολικής ηλικίας (συναισθηματική, κοινωνική και ψυχοκινητική) και με σκοπό να υποστηρίξει ουσιαστικά τον μειωμένο χρόνο δημιουργικής επαφής και επικοινωνίας γονέων – παιδιών».