Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Φιάσκο με το «Ασημένιο Βέλος»! Επέστρεψε στην Ιταλία γιατί ακόμη δεν έχουμε τις κατάλληλες υποδομές…

Μπορεί η παρουσίαση του στη ΔΕΘ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ήταν θερμή, ωστόσο, το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο που φιλοδοξεί να συνδέει την Αθήνα με...


Μπορεί η παρουσίαση του στη ΔΕΘ από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ να ήταν θερμή, ωστόσο, το «Ασημένιο Βέλος», το τρένο που φιλοδοξεί να συνδέει την Αθήνα με τη Θεσσαλονίκη μόλις σε 3,5 ώρες, επιστρέφει στην Ιταλία.

Όπως έγινε γνωστό, η αμαξοστοιχία δοκιμάστηκε στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Κατερίνη, και πήρε τον δρόμο της επιστροφής, γιατί ακόμη οι υποδομές στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Ελλάδας δεν μπορούν να την υποστηρίξουν.




Ειδικότερα, φαίνεται πως υπάρχουν τεχνικές διαφορές που έχουν να κάνουν με το μήκος της αμαξοστοιχίας και τον τρόπο ηλεκτροδότησης.

Σύμφωνα με την ακαοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, η απόφαση της για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας.

H ανακοίνωση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε




Το τραίνο ήρθε στην Ελλάδα προκειμένου να εκτελέσει δοκιμαστικά δρομολόγια επί του υπάρχοντος σιδηροδρομικού δικτύου. Η απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ για την παρουσίαση του συρμού στη ΔΕΘ ελήφθη στο πλαίσιο της επικείμενης αναβάθμισης των υπηρεσιών της εταιρείας, που θα υλοποιηθεί με την ολοκλήρωση των έργων υποδομής. Εξάλλου, οι καινοτομίες και εξαγγελίες μελλοντικών προϊόντων και υπηρεσιών είθισται να γίνονται στο πλαίσιο κλαδικών ή γενικών εκθέσεων.

Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ διαβεβαιώνει άπαντες ότι το τροχαίο υλικό που θα χρησιμοποιηθεί μετά την ολοκλήρωση των έργων υποδομής θα πληρεί όλες τις προϋποθέσεις που απαιτούνται για την εκτέλεση των δρομολογίων στη διαδρομή Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Επίσης, σε ό,τι αφορά στο επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών εντός του συρμού, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δηλώνει ότι ουδεμία «έκπτωση» πρόκειται να κάνει σε αυτές τις υπηρεσίες, που οι καλεσμένοι μας είχαν την ευκαιρία να βιώσουν στο πρώτο ταξίδι του "Ασημένιου Βέλους".

Στόχος μας παραμένει να γίνει το τραίνο «Πρώτη Επιλογή» στη μετακίνηση μεταξύ Αθήνας και Θεσσαλονίκης και είμαστε απαρέγκλιτα προσηλωμένοι στον στόχο αυτόν.