Τη στιγμή που η κυβέρνηση φροντίζει για την εκπαίδευση των παρανόμων μεταναστών δημιουργώντας τις ΔΥΕΠ «Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευ...
Τη στιγμή που η κυβέρνηση φροντίζει για την εκπαίδευση των παρανόμων μεταναστών δημιουργώντας τις ΔΥΕΠ «Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων», η εκπαίδευση των ελληνόπουλων αφήνεται σε δεύτερη μοίρα.
Άλυτο παραμένει ακόμα το πρόβλημα με τη δασκάλα της Ε΄ Δημοτικού στο σχολείο Τουλιάτων και Μεσοβουνίου στην Κεφαλονιά που αποκαλύφθηκε από τη συγκλονιστική επιστολή μιας μαθήτριας.
Η μητέρα του κοριτσιού, Θεοδώρα Μπαρζούκα κατήγγειλε ότι «δυστυχώς μετά από ένα μήνα περιμένουμε ακόμα ένα δάσκαλο. Υπήρχε δάσκαλος να έρθει, δεν ήθελε να έρθει, παραιτήθηκε, ένα μπάχαλο. Η διευθύντρια πασχίζει να τα βγάλει πέρα, πόσα κομμάτια να γίνει, και όλες οι δασκάλες προσπαθούν αλλά τι να προλάβουν;».
Όπως λέει, μάλιστα, το ίδιο πρόβλημα υπάρχει και στο Λύκειο, «τα παιδιά ετοιμάζονται για Πανελλήνιες και δεν έχουν καθηγητές».
«Θέλω έναν δάσκαλο για το παιδί μου που θα έρθει με χαρά να το διδάξει Αν είναι να έρθει με το ζόρι τι να τον κάνουμε» προσθέτει η κυρία Μπαρζούκα.
Καλεί, δε, όποιον υποστηρίζει ότι η Κεφαλονιά δεν είναι δυσπρόσιτο νησί «να έρθει το χειμώνα να δει. Υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν να πάνε στο σχολείο».
«Κάθε μέρα που περνάει είναι μέρα χαμένη και στο τέλος θα παλέψουνε μέσα σε ένα 20ημερο να προλάβουν την ύλη. Το παιδί αισθάνθηκε πολύ άσχημα ότι πηγαίνει τζάμπα στο σχολείο. Ας το κοιτάξει όποιος είναι σε θέση ευθύνης σαν δικό του παιδί» κατέληξε η κυρία Μπαρζούκα.
Το συγκλονιστικό γράμμα της μαθήτριας που έφερε στην επιφάνεια το πρόβλημα: