Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΟ ΚΑΘΙΣΙΟ ΤΗΣ ΓΙΑ ΚΑΙΡΟ... Διόρισαν σε Δημοτικό δασκάλα Γερμανικών... πήγε μια μέρα για να κατοχυρώσει τα «δικαιώματα» και έφυγε για να γεννήσει

Η δασκάλα δίδαξε μία φορά και μετά αποχώρησε - Διορίστηκε μετά από έναν μήνα κενό - Τα παιδιά έχασαν διδακτικές ώρες και μοιράζονταν στις ...



Η δασκάλα δίδαξε μία φορά και μετά αποχώρησε - Διορίστηκε μετά από έναν μήνα κενό - Τα παιδιά έχασαν διδακτικές ώρες και μοιράζονταν στις άλλες τάξεις - Το υπουργείο Παιδείας «κώφευε» χαρακτηριστικά και αγνοούσε επιδεικτικά για σχεδόν έναν μήνα το αίτημα της διεύθυνσης του 29ου Δημοτικού σχολείου για την αντικατάσταση της δασκάλας γερμανικών




Έχουν γραφτεί βιβλία ολόκληρα για την αναλγησία του ελληνικού Κράτους και για τη λειτουργία του Δημοσίου, το οποίο σε πολλές περιπτώσεις δεν σέβεται τον πολίτη, προκαλώντας, αντί να λύνει, προβλήματα. Παρόλα αυτά, υπάρχουν περιπτώσεις που ακόμα και σήμερα, το ελληνικό Κράτος ξεπερνά κάθε... προσδοκία, εκπλήσσοντας ακόμη και τον πιο καλοπροαίρετο. Σε Δημοτικό Σχολείο στον Πειραιά, το υπουργείο Παιδείας που διαφημίζει με κάθε τρόπο τις... δομικές αλλαγές που προωθεί και τη... στροφή προς την «ποιοτική», «ουσιαστική» και βέβαια «δωρεάν» παιδεία, διόρισε δασκάλα Γερμανικών που ήταν έτοιμη να... γεννήσει!




Όσο καλοπροαίρετος και να είναι κάποιος, δεν είναι δυνατόν να αποδεχθεί ως φυσιολογικό τον διορισμό της δασκάλας Γερμανικών στο 29ο Δημοτικό Σχολείο στο κέντρο του Πειραιά, η οποία βρισκόταν σε προχωρημένη εγκυμοσύνη. Η ίδια, βεβαίως, δεν φέρει την παραμικρή ευθύνη, καθώς ο διορισμός βγαίνει από τα... κεντρικά του υπουργείου Παιδείας και ο εκάστοτε εκπαιδευτικός είναι υποχρεωμένος να εμφανιστεί στο σχολικό συγκρότημα και να πράξει το χρέος του.

Η δασκάλα Γερμανικών, την οποία διόρισε ελαφρά τη καρδία το υπουργείο Παιδείας στο 29ο Δημοτικό Σχολείο Πειραιά, το οποίο στεγάζεται σε ένα ούτως ή άλλως προβληματικό κτίριο ακριβώς δίπλα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Πειραιά, εμφανίστηκε μόλις μία φορά στο μάθημα γερμανικών, για το οποίο προβλέπονται δύο διδακτικές ώρες την εβδομάδα, ως δεύτερη υποχρεωτική ξένη γλώσσα.

Η πρώτη εμφάνιση αποδείχθηκε και... μοναδική, καθώς από τα μέσα Σεπτεμβρίου, τα παιδιά του 29ου Δημοτικού σχολείου Πειραιά περνούν ένα δίωρο κάθε βδομάδα διασκορπισμένα στικς υπόλοιπες τάξεις, προκαλώντας γενικότερη δυσλειτουργία στο πρόγραμμα του σχολείου.

Έναν μήνα μετά διορίστηκε νέα δασκάλα

Ο διορισμός θα μπορούσε να θεωρηθεί, πάντα με την πλέον καλοπροαίρετη προσέγγιση, ως ένα τυχαίο γεγονός, ένα λάθος στον συντονισμό του υπουργείου και της αρμόδιας υπηρεσίας. Οι εξελίξεις, ωστόσο, δεν αφήνουν περιθώρια για παρερμηνείες, αποδεικνύοντας την αναλγησία και την παντελή έλλειψη ευαισθησίας ενός συστήματος που δημιουργήθηκε για να εξυπηρετεί του πολίτες, αλλά κάπου στην πορεία... βγήκε εκτός δρόμου! Ο διευθυντής του 29ου Δημοτικού υπέβαλε, ως όφειλε, αίτημα στο υπουργείο Παιδείας, προκειμένου να γίνει άμεσα η αντικατάσταση της δασκάλας Γερμανικών. Από τα μέσα Σεπτεμβρίου, η αρμόδια υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας όχι μόνο δεν ικανοποιούσε το εύλογο αίτημα της διεύθυνσης του 29ου Δημοτικού σχολείου Πειραιά, αλλά ούτε καν μπήκε στον κόπο να απαντήσει για το πότε και αν θα υπάρξει αντικατάσταση της δασκάλας που σε λίγες ημέρες θα γεννήσει.

Τελικά, μετά τις επίμονες προσπάθειες της διεύθυνσης και το δημοσίευμα του Πρώτου Θέματος, η λύση δόθηκε, καθώς η διεύθυνση του σχολείου ενημερώθηκε ότι από τη Δευτέρα, αναλαμβάνει νέα δασκάλα γερμανικών στο 29ο Δημοτικό σχολείο.

Τον διορισμό μίας γυναίκας που βρίσκεται σε προχωρημένη κατάσταση εγκυμοσύνης, παρ' ότι είναι φυσιολογικό να διακόψει την παρουσία της κατά τη διάρκεια της σχολικής περιόδου, μπορεί κάποιος -καλοπροαίρετος επαναλαμβάνουμε- να την παραβλέψει. Το γεγονός όμως, ότι υποβλήθηκε αίτημα αντικατάστασης και το υπουργείο ανταποκρίθηκε έναν μήνα μετά, ενώ στο διάστημα αυτό κανείς δεν μπήκε στον κόπο ούτε καν να απαντήσει, είναι κάτι που δεν μπορεί να παραβλέψει κάποιος, πολύ δε περισσότερο όταν η κυβέρνηση διαφημίζει τις... δομικές αλλαγές που προωθεί στο σύστημα για την... αναβάθμιση της Παιδείας.

Άραγε, ο υπουργός Παιδείας, Κώστας Γαβρόγλου και οι συνεργάτες του, αλλά και ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, με αυτόν τον τρόπο αντιλαμβάνονται την «αναβάθμιση» της Παιδείας στην Ελλάδα και τις «δομικές αλλαγές» που θα περιορίσουν την παραπαιδεία και θα προωθήσουν την ποιοτική άνοδο και εγκαθίδρυση του Δημόσιου σχολείου;

Ο Σύλλογος Γονέων του 29ου Δημοτικού σχολείου Πειραιά είχε δρομολογήσει την κατάθεση αιτήματος από την πλευρά του προς το υπουργείο Παιδείας, περιλαμβάνοντας στον φάκελο και την εντονότατη δυσαρέσκεια των γονέων, οι οποίοι εμπιστεύθηκαν το Δημόσιο σχολείο για την εκπαίδευση των παιδιών τους.

Το 29ο Δημοτικό σχολείο Πειραιά στεγάζεται σε ένα κτίριο που δεν πληρεί τις σύγχρονες προδιαγραφές και εξυπηρετεί σχεδόν 100 παιδιά. Παρόλα αυτά, με τις προσπάθειες του Συλλόγου Γονέων και τη στήριξη της διεύθυνσης, υπήρξαν σημαντικές κινήσεις αναβάθμισης των εγκαταστάσεων, ώστε να συνεχίσει να λειτουργεί και να προσφέρει μάθηση στα παιδιά της περιοχής Ευαγγελίστριας, στις παρυφές του Προφήτη Ηλία. Παρά την ολική απουσία και αδιαφορία του υπουργείου Παιδείας εξασφαλίστηκε τα τελευταία χρόνια, μέσω ιδιωτικών πρωτοβουλίων και τη βοήθεια του Δημάρχου Πειραιά και των συνεργατών του, η ποιοτική αναβάθμιση των εγκαταστάσεων, ώστε το σχολείο να παραμείνει λειτουργικό.

Η μοναδική απαίτηση από το υπουργείο Παιδείας και την κεντρική κυβέρνηση, ήταν να διορίζει αξιολογημένους εκπαιδευτικούς, προκειμένου να διεξάγεται κανονικά το μάθημα. Στη μοναδική αυτή υποχρέωση, το υπουργείο Παιδείας «κατάφερε» να αποτύχει, αποδεικνύοντας ότι τα μνημόνια, η οικονομική κρίση και οι αλλαγές που υπέστη το σύνολο της ελληνικής κοινωνίας, όχι μόνο δεν «άγγιξαν» το αθάνατο ελληνικό δημόσιο, αλλά το ενίσχυσαν.




Έστω και με αυτόν τον τρόπο, το υπουργείο κινητοποιήθηκε και έπραξε το αυτονόητο. Μένει να δούμε αν τη Δευτέρα θα εμφανιστεί πράγματι η νέα δασκάλα γερμανικών και δεν θα υποχρεωθούν τα παιδιά, για μία ακομη εβδομάδα, να μοιραστούν στις υπόλοιπες τάξεις, χάνοντας πολύτιμες διδακτικές ώρες και προκαλώντας προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του σχολείου.