Όσο κράτησε καλά ήταν. Σε λίγο καιρό η στάθμευση των αυτοκινήτων στα κλειστά πάρκινγκ που βρίσκονται δίπλα στους συρμούς θα κοστίζει. Γι...
Όσο κράτησε καλά ήταν. Σε λίγο καιρό η στάθμευση των αυτοκινήτων στα κλειστά πάρκινγκ που βρίσκονται δίπλα στους συρμούς θα κοστίζει. Για αρχή όχι σε όλους τους σταθμούς αλλά σε δύο από τους βασικότερους, στην Εθνική Άμυνα και στη Δουκίσης Πλακεντίας όπου χιλιάδες πολίτες αφήνουν τα αυτοκίνητά τους και στη συνέχεια μετακινούνται με το μετρό. Κι αυτό γιατί η κυβέρνηση αποφάσισε να τα δώσει σε ιδιώτες για εκμετάλλευση.
Με προκήρυξη που δημοσιεύτηκε από την Αττικό Μετρό θα ενοικιαστούν οι χώροι για έξι χρόνια σε ιδιώτες. Πρόκειται για δύο ιδιόκτητους χώρους πλησίον των σταθμών Μετρό Εθνική Άμυνα και Δουκίσσης Πλακεντίας. Η πρώτη έκταση, στο σταθμό Εθνική Άμυνα έχει εμβαδόν 6.400 περίπου τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει 200 περίπου θέσεις στάθμευσης. Ο χώρος είχε αρχικά διαμορφωθεί για την εξυπηρέτηση των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004 ως ελεύθερος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης ΙΧ και αστικών και υπεραστικών λεωφορείων . Ο χώρος στάθμευσης πλησίον του σταθμού Δουκίσσης Πλακεντίας έχει εμβαδόν 15.200 τετραγωνικά μέτρα και διαθέτει 500 περίπου θέσεις στάθμευσης.
Τέσσερις οργανωμένους χώρους στάθμευσης έχουν στη διάθεσή τους οι επιβάτες του ΜΕΤΡΟ: Στο σταθμό Συγγρού-Φιξ λειτουργεί καθημερινά και επί 24ώρου βάσεως ελεγχόμενος υπόγειος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης. Στο σταθμό Χαλάνδρι λειτουργεί ελεγχόμενος υπαίθριος χώρος στάθμευσης. Στο σταθμό Νομισματοκοπείο λειτουργεί καθημερινά και επί 24ώρου βάσεως ελεγχόμενος υπόγειος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης. Στο σταθμό Αγία Μαρίνα λειτουργεί ελεγχόμενος πολυώροφος χώρος στάθμευσης και μετεπιβίβασης. Στο σταθμό Κεραμεικός. Τέλος, μη ελεγχόμενοι χώροι στάθμευσης υπάρχουν στους σταθμούς Κατεχάκη, Εθνική Άμυνα και Δουκίσσης Πλακεντίας.
TheCaller.gr