«Εγκέφαλος» ένας 45χρονος φωτογράφος - Τους υπόσχονταν πολυτελή ζωή και τις φωτογράφιζαν γυμνές - Τουλάχιστον 15 Ελληνίδες είχαν πέσει θ...
«Εγκέφαλος» ένας 45χρονος φωτογράφος - Τους υπόσχονταν πολυτελή ζωή και τις φωτογράφιζαν γυμνές - Τουλάχιστον 15 Ελληνίδες είχαν πέσει θύματα του κυκλώματος
Στην εξάρθρωση πολυμελούς ροζ κυκλώματος που εκμεταλλευόταν Ελληνίδες φοιτήτριες αλλά και αλλοδαπές γυναίκες προχώρησε η ΕΛΑΣ.
Το κύκλωμα των μαστροπών αποτελούσαν 26 άτομα, 15 εκ των οποίων έχουν ήδη συλληφθεί μετά από επιχείρηση που πραγματοποίηθηκε το μεσημέρι της Πέμπτης 14 Μαρτίου. Ως αρχηγός θεωρείται ένας 45χρονος φωτογράφος, ο οποίος τραβούσε γυμνές φωτογραφίες και βίντεο των γυναικών αφενός για να προσελκύει περισσότερους πελάτες μέσω ιστοσελίδας που είχε στήσει το κύκλωμα και αφετέρου για να εκβιάζει όσες τυχόν αντιδρούσαν.
Η αστυνομία έχει καταλήξει ότι τα μέλη του κυκλώματος εντόπιζαν γυναίκες, που βρίσκονταν σε ευάλωτη οικονομική και κοινωνική θέση, τις προσέγγιζαν σε καταστήματα μπαρ και νυχτερινά κέντρα διασκέδασης της Αττικής. Στη συνέχεια, είτε αποσπούσαν τη συναίνεσή τους με τη χρήση απατηλών μέσων, είτε τις παρέσυραν, με πληρωμές και υποσχέσεις πολυτελούς διαβίωσης, με σκοπό να απασχοληθούν ως εκδιδόμενες για λογαριασμό τους.
Όσες εξέφραζαν προβληματισμό για το ενδεχόμενο να γίνουν εκδιδόμενες, τις παραπλανούσαν διαβεβαιώνοντάς τες ότι θα απασχολούνταν αποκλειστικά ως συνοδοί, χωρίς την πραγματοποίηση σεξουαλικών επαφών.
Το κύκλωμα είχε στήσει και «τηλεφωνικό κέντρο» που χειρίζονταν τέσσερα μέλη του σε προκαθορισμένες βάρδιες τα οποία έκλειναν τα ραντεβού σε ξενοδοχεία και σπίτια στην Αττική.
Άλλα μέλη της οργάνωσης αναλάμβαναν το ρόλο του οδηγού παίροντας για κάθε δρομολόγιο το ποσό των 20 ευρώ.
Συνολικά για κάθε ραντεβού εισέπραττε το ποσό των 130 ευρώ, με 50 ευρώ να πηγαίνουν στον «αρχηγό», 60 στην εκάστοτε κοπέλα και τα υπόλοιπα 20 στον οδηγό.
Η φωτογράφιση και η βιντεοσκόπηση των γυναικώνω γινόταν σε πολυτελή οικία στα νότια προάστια και το υλικό που ανέβαινε σε ιστοσελίδα το κύκλωμα το χρησιμοποιούσε προκειμένου να προσελκύσει περισσότερους υποψήφιους πελάτες και άρα να μεγιστοποιήσει τα κέρδη της οργάνωσης.