protothemaΠαρενέβη η ελληνική πρεσβεία μετά την αποκάλυψη από το protothema.gr - Τα διεθνή τουριστικά sites αναφέρουν πως «δεν καταλαβαίνου...
protothemaΠαρενέβη η ελληνική πρεσβεία μετά την αποκάλυψη από το protothema.gr - Τα διεθνή τουριστικά sites αναφέρουν πως «δεν καταλαβαίνουμε πλέον τι γίνεται με τη Μακεδονία»
Την άμεση αντίδραση της ελληνικής πρεσβείας στο Βερολίνο προκάλεσε η αποκάλυψη του protothema.gr για την παρουσία των Σκοπίων στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού ως «Μακεδονία».
Στο περίπτερο της γειτονικής χώρας εμφανίζονταν τα moto «Macedonia your next destination» και «Macedonia Timeless».
Μετά την παρέμβαση της ελληνικής πρεσβείας οι υπεύθυνοι του περιπτέρου κατέβασαν τα πάνελ με τις παραπάνω αναφορές, ωστόσο και μόνον η ύπαρξή τους αποδεικνύει τόσο τις προθέσεις των γειτόνων, όσο και το πόσα «παράθυρα» αφήνει ανοικτά η Συμφωνία των Πρεσπών, ώστε πρέπει στην κυριολεξία να τρέχουμε πίσω από τους Σκοπιανούς για να προλαβαίνουμε ανάλογα περιστατικά.
Να σημειώσουμε πως στο επίσημο site της έκθεσης, οι Γερμανοί διοργανωτές αναφέρονται στην γειτονική χώρα ως «Republic Nordmazedonien». Ωστόσο, στα κείμενα που συνοδεύουν τη συμμετοχή της χώρας στην Εκθεση, αυτή αναφέρεται ως «Μacedonia».
Αξίζει να σημειώσουμε πως το γνωστό ταξιδιωτικό site omorfataxidia.gr, που καλύπτει την έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου, αναφέρει με νόημα: «Την ίδια ώρα στο ελληνικό περίπτερο, υπάρχουν σταντ με τρεις Μακεδονίες. Την Ανατολική, την Κεντρική και την Δυτική. Είναι αμφίβολο αν οι ξένοι καταλαβαίνουν τι είναι τελικά η Μακεδονία».