Η Πολεμική Αεροπορία βασίζεται καθαρά στη Νατοϊκή επιχειρησιακή φιλοσοφία. Πράγμα που δεν θα πρέπει να θεωρείται παράδοξο υπό την έννοια ότ...
Η Πολεμική Αεροπορία βασίζεται καθαρά στη Νατοϊκή επιχειρησιακή φιλοσοφία. Πράγμα που δεν θα πρέπει να θεωρείται παράδοξο υπό την έννοια ότι ουσιαστικά πήρε τη σύγχρονη μορφή της στα χρόνια της δεκαετίας του ’50, αμέσως μετά την ένταξη της χώρας μας στο ΝΑΤΟ μαζί με την Τουρκία τον Φεβρουάριο του 1952.
Εννοούμε φυσικά το παράδειγμα της Σουηδίας. Η οποία δεν υπήρξε ποτέ μέλος του ΝΑΤΟ. Για να εφαρμόσει τη δικής της ανεξάρτητη εξωτερική και αμυντική πολιτική. Στο πλαίσιο της οποίας εξωτερικής πολιτικής εντασσόταν πάντα η πάγια θέση της να μείνει εκτός επιρροής των ΗΠΑ, με παράλληλη δυνατότητα αντιμετώπισης της Ρωσίας σε στρατιωτικό επίπεδο. Ας μην βιαστούν κάποιοι να χαμογελάσουν ειρωνικά με αυτό το τελευταίο και ας θυμηθούν ή ας ανατρέξουν στο πώς εξελίχθηκαν τα πράγματα κατά τον ρωσοφιλανδικό πόλεμο…
Λοιπόν, για να μην μακρηγορούμε… Οι Σουηδοί στην ποσότητα αντιτάσσουν την ιδιόμορφη επιχειρησιακή τους φιλοσοφία και την ποιότητα. Σκεφτείτε ότι πρώτοι στον κόσμο υιοθέτησαν τη χρήση Data Link επάνω στα μαχητικά Draken από τα χρόνια της δεκαετίας του ‘60! Όσο για την ποιότητα το μαχητικό Gripen που έχουν στη διάθεσή τους, μπορεί από πλευράς ακτίνας και μεταφορικής ικανότητας σε οπλικό φορτίο να μην είναι κορυφαίο, αλλά… ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟ σε όλους του υπόλοιπους τομείς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ