Τα τζιν παντελόνια είναι ένα all time classic κομμάτι της γκαρνταρόμπας που το λατρεύουμε. Από το πρωί έως το βράδυ, από τη δουλειά έως τ...
Τα τζιν παντελόνια είναι ένα all time classic κομμάτι της γκαρνταρόμπας που το λατρεύουμε.
Από το πρωί έως το βράδυ, από τη δουλειά έως τη διασκέδαση, τα φοράμε καθώς είναι στιλάτα αλλά και άνετα.
Βέβαια, το τζιν δεν ξεκίνησε σαν ρούχο για όλους και έχει μεγάλη ιστορία. Σιγά-σιγά μαθαίνουμε τι σημαίνουν όλα αυτά που έχει πάνω το κλασσικό μας μπλου τζίν.
Το δερμάτινο μπάλωμα, ή αλλιώς η ετικέτα στο πίσω μέρος του τζιν.
Κι όμως, αυτό το κομμάτι δέρματος που έχουν τα περισσότερα τζιν στο πάνω μέρος της πίσω πλευράς τους εξυπηρετεί ένα συγκεκριμένο σκοπό.
Κάποτε αυτά τα μπαλώματα ήταν φτιαγμένα από πραγματικό δέρμα και είχαν ένα ανάγλυφο logo του κατασκευαστή του τζιν. Πλέον, τα περισσότερα brands χρησιμοποιούν μπαλώματα από ψεύτικο δέρμα ή χαρτί.
Το πιο περίεργο είναι ότι έχουν και όνομα! Ονομάζονται Jacrons.
Ο σκοπός ύπαρξής του είναι κυρίως η αναγνώριση της μάρκας. Καθώς τα περισσότερα τζιν μοιάζουν μεταξύ τους, οι εταιρίες τα χρησιμοποιούν για να βοηθήσουν τους πιθανούς αγοραστές να ταυτοποιήσουν τη μάρκα.
Η Levi's ήταν η πρώτη εταιρία που το έκανε αυτό, προσθέτοντας το δερμάτινο μπάλωμα στη μέση του κλασσικού denim της το 1873. Ένας ειδικός στην ιστορία της Levi's δήλωσε ότι σκοπός του μπαλώματος ήταν να κρατήσει τους καταναλωτές μακριά από ψεύτικα τζιν και απομιμήσεις.
«Από το πίσω δερμάτινο μπάλωμα, οι πελάτες μπορούσαν να καταλάβουν αν τα τζιν ήταν αυθεντικά Levi's. Ακόμη και όσοι δεν ήξεραν να διαβάζουν ή δεν ήξεραν αγγλικά, μπορούσαν να αναγνωρίσουν τα προϊόντα της Levi's από το διάσημο σήμα κατατεθέν με την απεικόνιση των δύο αλόγων».
Σήμερα, ωστόσο, το μπάλωμα στο τζιν αποτελεί πιο πολύ ένα διακοσμητικό αξεσουάρ παρά πρακτική χρήση, καθώς υπάρχουν πλέον άπειρες μάρκες για να διαλέξουμε.