Την παραίτησή του από τον προεδρικό θώκο του ΟΑΣΑ, προκειμένου να τεθεί υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές για δήμαρχος Γλυφάδας, υπ...
Την παραίτησή του από τον προεδρικό θώκο του ΟΑΣΑ, προκειμένου να τεθεί υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές για δήμαρχος Γλυφάδας, υπέβαλλε ο Τάσος Ταστάνης.
«Μετά από 3,5 χρόνια, κλείνει για μένα ένας κύκλος κατά τον οποίο αφιέρωσα όλες μου τις δυνάμεις για να κρατηθούν όρθιες οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, για να ανακοπεί η πορεία της απαξίωσής τους. Για να γίνει πράξη το όραμα που είχαμε θέσει εξαρχής, σε συνεργασία με την κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: Οι πολίτες της πρωτεύουσας να μετακινούνται με τα δημόσια μέσα μεταφοράς από επιλογή και όχι μόνο από ανάγκη», σημειώνει στη δήλωσή του ο πρώην, πλέον, πρόεδρος του Οργανισμού .
«Αποδείξαμε ότι οι δημόσιοι οργανισμοί μπορούν να τα καταφέρουν θαυμάσια και στα δύσκολα, όταν αναλαμβάνουν πρωτοβουλίες που χρησιμοποιούν τις σύγχρονες τεχνολογίες και όταν λειτουργούν με σύνεση και με γνώμονα το συμφέρον της κοινωνίας και των πολιτών», συμπληρώνει στη δήλωσή του ο κ. Ταστάνης.
Ολόκληρη η δήλωση του απερχόμενου προέδρου του ΟΑΣΑ:
Ο Τάσος Ταστάνης με αφορμή την παραίτησή του από τη θέση του Προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΑ, προκειμένου να τεθεί υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές για Δήμαρχος Γλυφάδας, έκανε την εξής δήλωση:
«Με την παραίτηση που υπέβαλα σήμερα από τη θέση του Προέδρου του ΔΣ του ΟΑΣΑ, μετά από 3,5 χρόνια, κλείνει για μένα ένας κύκλος κατά τον οποίο αφιέρωσα όλες μου τις δυνάμεις για να κρατηθούν όρθιες οι δημόσιες αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας, για να ανακοπεί η πορεία της απαξίωσής τους. Για να γίνει πράξη το όραμα που είχαμε θέσει εξαρχής, σε συνεργασία με την κυβέρνηση και την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών: Οι πολίτες της πρωτεύουσας να μετακινούνται με τα δημόσια μέσα μεταφοράς από επιλογή και όχι μόνο από ανάγκη.
Βάλαμε τις βάσεις για την ανανέωση του γηρασμένου στόλου οχημάτων, δρομολογώντας την προμήθεια 492 νέων λεωφορείων και τρόλεϊ σύγχρονης αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μετά από περίπου μια δεκαπενταετία αδράνειας.
Διεκδικήσαμε την κάλυψη των αναγκαίων θέσεων σε προσωπικό (οδηγούς, τεχνικούς, ελεγκτές), καθώς εξαρχής θεωρούμε ότι οι εργαζόμενοι είναι το πολυτιμότερο κεφάλαιο του ομίλου.
Συνεργαστήκαμε με τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης υλοποιώντας δεκάδες παρεμβάσεις και τροποποιήσεις δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού.
Εκπονήσαμε το Στρατηγικό και Επιχειρησιακό Σχέδιο του ΟΑΣΑ (2018 – 2022) που διαμορφώνει ένα νέο και καινοτόμο επιχειρησιακό περιβάλλον για το Οργανισμό με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών.
Εφαρμόσαμε με ευθύνη και ευαισθησία μια κοινωνική πολιτική που έχει ως αποτέλεσμα εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες της Αττικής που έχουν περισσότερο ανάγκη να κινούνται σήμερα είτε δωρεάν είτε με μισό εισιτήριο με τα δημόσια αστικά μέσα μεταφοράς.
Θέλω από βάθους καρδιάς να ευχαριστήσω την πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών και προσωπικά τον υπουργό Χρήστο Σπίρτζη για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε αναθέτοντάς μου αυτή τη σημαντική θέση ευθύνης. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω για την άψογη συνεργασία που είχαμε όλα αυτά τα χρόνια, τα μέλη του ΔΣ του ΟΑΣΑ, τις Διοικήσεις των θυγατρικών του ομίλου (ΟΣΥ και ΣΤΑΣΥ) και τους χιλιάδες εργαζόμενους του ομίλου που μοχθούν καθημερινά και με αντίξοες συνθήκες να φέρουν σε πέρας αυτό το τιτάνιο έργο»