Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Η Coca-Cola αναμένεται να κυκλοφορήσει ένα νέο λογότυπο στη Νορβηγία αφιερωμένο στους μουσουλμάνους κατά τη διάρκεια του ιερού μήνα που είναι γνωστό ως Ραμαζάνι

«Θέλουμε να γιορτάσουμε το Ραμαζάνι μαζί με τους Νορβηγούς μουσουλμάνους», λέει ο εκπρόσωπος της Coke. Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει διαφ...


«Θέλουμε να γιορτάσουμε το Ραμαζάνι μαζί με τους Νορβηγούς μουσουλμάνους», λέει ο εκπρόσωπος της Coke. Η εκστρατεία θα περιλαμβάνει διαφημιστικές αφίσες με το γνωστό λογότυπο Coke που περιβάλλεται από ημισέληνο, ένα εικονογραφικό ισλαμικό σύμβολο....




Η νορβηγιδα διευθυντής μάρκετινγκ της Coca-Cola, η Johanna Kosanovic, αναφέρει ότι το νέο λογότυπο είναι μέρος της δέσμευσης της μάρκας για ποικιλομορφία και ένταξη.

«Στις μουσουλμανικές χώρες έχουμε μια μακρά ιστορία να επισημάνουμε το Ραμαζάνι, όπως και εμείς στη χώρα μας έχουμε παράδοση για εκστρατείες για τα Χριστούγεννα», ανέφερε η Κοσάνοβιτς στην νορβηγική εφημερίδα Dagbladet, σύμφωνα με μια αγγλική μετάφραση που παρέχεται από την Google.

«Τώρα για πρώτη φορά στη Νορβηγία, θέλουμε να γιορτάσουμε το Ραμαζάνι μαζί με τους Νορβηγούς μουσουλμάνους». Ερωτηθείς αν η εταιρεία ανησυχεί για την αντίδραση, η Κοσάνοβιτς δήλωσε «οτι είναι εντάξει» αν κάποιοι δεν μοιράζονται το όραμα τους για πολιτιστική ένταξη.

«Πιστεύουμε ότι οι περισσότεροι μοιράζονται τις αξίες μας, όπως η σημασία της κοινότητας και της χαράς. Επομένως, καταλαβαίνουμε ότι δεν θα ηθέλαν όλοι να πάρουμε μια ενεργό θέση για την πολιτισμική ένταξη. Είναι εντάξει «, δήλωσε η Κοσάνοβιτς . Η νέα καμπάνια θα ξεκινήσει την Παρασκευή.