Μαζική παραγωγή γεφυρών Samur για λογαριασμό του τουρκικού στρατού υλοποιεί η τουρκική εταιρεία FNSS, σύμφωνα με τον «γειτονικό» τύπο, μ...
Μαζική παραγωγή γεφυρών Samur για λογαριασμό του τουρκικού στρατού υλοποιεί η τουρκική εταιρεία FNSS, σύμφωνα με τον «γειτονικό» τύπο, με αφορμή την αμυντική έκθεση IDEF-2019.
Συνολικά έχουν παραγγελθεί άνω των 52 γεφυρών αυτού του τύπου από τον Τουρκικό Στρατό, οι οποίες είναι αυτοκινούμενες και επιθετικού χαρακτήρα.
Οι γέφυρες αυτές σε πιθανή περίπτωση πολεμικών επιχειρήσεων θα αποτελέσουν το κύριο βοήθημα των ΤΕΔ για να διασχίσουν το ποτάμι τα τουρκικά άρματα μάχης.
Στο επίκεντρο των Τούρκων επιτελών όπως όλα δείχνουν δεν είναι μόνο ο ποταμός που αποτελεί φυσικό σύνορο Ελλάδος-Τουρκίας, αλλά και η υδάτινη τάφρος που κατασκευάστηκε από τον πρώην Α/ΓΕΣ στρατηγό ε.α. Φραγκούλη Φράγκο.
Ο Έβρος όμως, όπως και η «αντιπλημμυρική» τάφρος, είναι εμπόδια που δεν μπορούν να υπερπηδηθούν καθόλου εύκολα, διότι καλύπτονται από ελληνικά τρομερά ελληνικά αμυντικά σχέδια, τα οποία αποτελούν πραγματικά μέγα θέμα από την Άγκυρα.
Οι Τούρκοι πιθανόν να προσπαθήσουν με κορεσμό προσπαθειών να διασπάσουν το φυσικό σύνορο του Έβρου και της τεχνητής τάφρου, έχοντας την βοήθεια ισχυρότατων χερσαίων δυνάμεων και της τουρκικής πολεμικής αεροπορίας, αλλά και πάλι εκτιμούν ειδικοί, θα πρόκειται για μάταιη και πολύνεκρη προσπάθεια σε πιθανή πάντα πολεμική ρήξη με την χώρα μας.
Οι αυτοκινούμενες επιθετικές αμφίβιες γέφυρες Samur είναι κατασκευής της τουρκικής εταιρείας FNSS, κατασκευάζονται στην Τουρκία μετά την μεταφορά τεχνογνωσίας από την γερμανική General Dynamics European Land Combat Systems πρώην Eisenwerke Kaiserslautern.
Οι συγκεκριμένες γέφυρες αποτελούν καθαρά επιθετικά όπλα για την μεταφορά αρμάτων μάχης, ΤΟΜΑ, αυτοκινούμενων πυροβόλων συνολικού βάρους 70 τόνων έκαστο.
Συνολικά έχουν παραγγελθεί 52 γέφυρες Samur που συγκροτούν 4 μονάδες των 12 γεφυρών με τέσσερα ακόμα συστήματα να χρησιμοποιούνται για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Το συνολικό κόστος της παραγγελίας είναι 130,8 εκατ. δολάρια. Η κάθε γέφυρα έχει μήκος 12,5 μέτρα οπότε η κάθε μονάδα μπορεί να γεφυρώσει ποτάμι πλάτους 150 μέτρων.
Το όχημα μπορεί να κινηθεί σε οποιοδήποτε έδαφος και μέσα στο νερό κινείται με υδροπροωθητές οι οποίοι επιτρέπουν στο όχημα να κάνει πλήρη περιστροφή 360 μοιρών χωρίς δυσκολία.
Το βρώμικο σχέδιο της Τουρκίας με τους μετανάστες στον Έβρο.
Το 2017 στα ελληνοτουρκικά σύνορα είχαν εντοπιστεί 5.651 άνθρωποι να προσπαθούν να περάσουν στην Ελλάδα. Το 2018 ο αριθμός αυτός εκτοξεύτηκε σε 15.266. Σύροι, Ιρακινοί, Αφγανοί, Αλβανοί, Πακιστανοί και Τούρκοι οι περισσότεροι που συνελήφθησαν στα σύνορα.
Η Τουρκία προσπαθεί με κάθε τρόπο να εκμεταλλευτεί τα πάντα για προωθήσει να άνομα σχέδια της τα οποία αφορούν την περιοχή της Δυτικής Θράκης και Νότιας Βουλγαρίας στην οποία κατοικούν μουσουλμανικοί πληθυσμοί στα πλαίσια του σχεδίου «εθνικός όρκος» όπως αποδεικνύεται ξεκάθαρα πλέον σε Αιγαίο και Κύπρο καθημερινά.