Μετά το θόρυβο που δημιουργήθηκε και τα σενάρια που κυκλοφόρησαν για αύξηση των τελών τα καινούργια αυτοκίνητα των οποίων ο υπολογισμός των...
Μετά το θόρυβο που δημιουργήθηκε και τα σενάρια που κυκλοφόρησαν για αύξηση των τελών τα καινούργια αυτοκίνητα των οποίων ο υπολογισμός των τελών κυκλοφορίας τους γίνεται με βάση την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακά (CO2) τους ο υφυπουργός Οικονομικών Απόστολος Βεσυρόπουλος έδωσε εντολή στις υπηρεσίες του υπουργείου να προχωρήσουν στην έκδοση των νέων τελών κυκλοφορίας με βάση τις ισχύουσες διατάξεις.
Ωστόσο για να αντιμετωπιστούν οι στρεβλώσεις στο τρόπο υπολογισμού των τελών κυκλοφορίας ειδικά για τα παλαιά μεγάλου κυβισμού Ι.Χ. που επιβαρύνονται με υψηλά τέλη κυκλοφορίας αναμένεται τον επόμενο μήνα να συγκροτηθεί μια ειδική ομάδα εργασίας.
Θα αναλάβει να μελετήσει το σύστημα, να εντοπίσει τα προβλήματα και να προτείνει τις αλλαγές που απαιτούνται. Αυτό σημαίνει ότι όσοι ιδιοκτήτες αυτοκίνητων περίμεναν φέτος να δουν μείωση των τελών κυκλοφορίας θα πρέπει να κάνουν υπομονή για έναν ακόμη χρόνο. Οι αλλαγές στα τέλη θα έρθουν το 2021.
Όσον αφορά στα τέλη κυκλοφορίας του 2020 που θα κληθούν να πληρώσουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων μέχρι τα τέλη Δεκεμβρίου διαμορφώνονται ανάλογα με τα κυβικά και το έτος πρώτης κυκλοφορίας ως εξής:
- Από 22 – 1.230 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν έως το 2000
- Από 22- 1.260 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2001 έως 2005.
- Από 22 έως 1.380 ευρώ για οχήματα που κυκλοφόρησαν από 2006 έως 2010.
Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
Για τα αυτοκίνητα που κυκλοφόρησαν από την 1η Νοεμβρίου 2010 και μετά τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται με βάση τις εκπομπές ρύπων.