Η πτήση 260 της Sky Express απογειώθηκε με πολλές ώρες καθυστέρηση από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με προορισμό την Κεφαλονιά...
Μηχανική βλάβη κατά τη διάρκεια της πτήσης
Τι αναφέρει επιβάτης της πτήσης
Ενας από τους επιβάτες της πτήσης μίλησε στην πρωινή εκπομπή του Open. «Όταν μπήκαμε στο αεροπλάνο, με την απογείωση, χωρίς να έχει πάρει το τελικό ύψος που παίρνει συνήθως μια πτήση εσωτερικού, μετά από περίπου πέντε με επτά λεπτά, μας ανακοίνωσε ο πιλότος ότι επιστρέφουμε επειγόντως στο "Ελ. Βενιζέλος" λόγω τεχνικής βλάβης», είπε ο Παναζιώτης Λέζος.
Ανάμεσα στους 90 επιβάτες της Sky Express ήταν και τρία παιδάκια, περιέγραψε ο ίδιος, σημειώνοντας: «Ήταν τρία μικρά παιδιά ασυνόδευτα και τρία-τέσσερα βρέφη αλλά και άνθρωποι που είχαν προβλήματα υγείας. Τα παιδάκια έκλαιγαν, ήταν σε πανικό, είχαν χάσει το χρώμα τους. Και εγώ νόμιζα ότι ήταν τα τελευταία λεπτά της ζωής μου. Πέρα από την ανακοίνωση που μας πανικόβαλε, υπήρχαν αναταράξεις φοβερές», τόνισε ο επιβάτης της πτήσης.
«Μετά από 40 λεπτά πτήσης, που θα μπορούσαμε να είχαμε πάει στην Κεφαλονιά γιατί τόσο διαρκεί η πτήση, κάνει ο πιλότος την πρώτη προσπάθεια προσγείωσης. Εκεί ήταν που πραγματικά, επειδή εγώ καθόμουν και στο παράθυρο, έχασα τον κόσμο κάτω από τα πόδια μου. Το αεροπλάνο, ενώ είχε μπει στον άξονα του διαδρόμου για να προσγειωθεί, ήταν με τις "μπάντες" και τότε αποφάσισε ο πιλότος να το σηκώσει. Και αυτό νομίζω ήταν που μας έσωσε», συνέχιζε ο επιβάτης.
Για αλαζονική συμπεριφορά κατηγορεί την εταιρεία επιβάτης της πτήσης
Περιέγραψε μάλιστα πως όταν τελικά το αεροπλάνο προσγειώθηκε στο «Ελευθέριος Βενιζέλος», οι άνθρωποι της πτήσης αντιμετωπίστηκαν από υπαλλήλους της εταιρίας με αλαζονεία.
«Ήταν και η αντιμετώπιση στο έδαφος αλαζονική. Δεν μπορώ να σας περιγράψω. Δεν μας απάντησαν σε τίποτα. Δεν μας έλεγαν τίποτα. Ούτε τα ονόματά τους δεν μας είπαν δύο κυρίες που δήλωναν άσχετες! Δεν μας εξήγησε κανείς τι συνέβη, ενώ μας ρωτούσαν, εάν κινδυνέψαμε». Πηγή: iefimerida.gr