Καμία ανησυχία για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων Mothercare στην Ελλάδα και τους 300 εργαζόμενους της ελληνικής εταιρείας, δεν συ...
Καμία ανησυχία για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων Mothercare στην Ελλάδα και τους 300 εργαζόμενους της ελληνικής εταιρείας, δεν συντρέχει, μετά από το λουκέτο που έβαλε η βρετανική αλυσίδα βρεφικών ρούχων στο δίκτυο των 78 καταστημάτων, που διατηρούσε στη Μεγάλη Βρετανία, οδηγώντας στην ανεργία 2.500 εργαζομένους.
Όπως διαβεβαιώνουν από την ελληνική εταιρεία, η λειτουργία και ανάπτυξη του σήματος στην Ελλάδα, θα συνεχίσει κανονικά, αφού, η διαχείριση του σήματος Mothercare έχει πλέον περάσει στην εταιρεία Mothercare Global Brand, εισηγμένη στο Βρετανικό Χρηματιστήριο.
Η MGB, επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της στις 40 χώρες εκτός Ηνωμένου Βασιλείου, στις οποίες δραστηριοποιείται. Στο πλαίσιο αυτό έχει έλθει σε επαφή με τους franchisees, εκτός βρετανικών συνόρων, συζητώντας και με τη διοίκηση της ελληνικής εταιρείας, υπεύθυνης για την ανάπτυξη του δικτύου καταστημάτων Mothercare σε Ελλάδα, Ρουμανία Βουλγαρία, Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας, Σερβία και Αλβανία. Να σημειωθεί, ότι ο Έλληνας franchisee των Mothercare, καθώς και του ELC, – επίσης βρετανικού σήματος από τον κλάδο παιχνιδιών – είναι η εισηγμένη κατασκευαστική εταιρεία Κλουκίνας – Λάππας.
Με αφορμή τις εξελίξεις του ομίλου επί βρετανικού εδάφους, η μητρική Mothercare ανακοίνωνε ότι πρόκειται για ένα επιτυχημένο παγκόσμιο brand που αποδίδει έσοδα πάνω από 500 εκατ. βρετανικές λίρες, ανά έτος σε περισσότερα από 1000 καταστήματα σε διεθνές επίπεδο και σε πάνω από 40 χώρες. Κατά το οικονομικό έτος που έληξε τον Μάρτιο του 2019, το Mothercare brand απέδωσε κέρδη ποσού 28,3 εκατ. λίρες σε διεθνές επίπεδο, ενώ οι λιανικές επιχειρήσεις έχασαν 36,3 εκατ. λίρες στο Ηνωμένο Βασίλειο. Ο κύριος στόχος της εταιρείας είναι να προσπαθήσει να διατηρήσει την αξία για όσο το δυνατόν περισσότερους μετόχους, καθώς προσπαθεί να βελτιστοποιήσει το επίπεδο των βιώσιμων μακροπρόθεσμων εσόδων του ομίλου από το οικονομικό έτος 2021 και μετά.
Να σημειωθεί, ότι τα Mothercare αποτελούν εξειδικευμένα καταστήματα για παιδιά έως 8 ετών και για μέλλουσες μητέρες. Την απόφαση για να κλείσει τα 79 εναπομείναντα καταστήματα του Ηνωμένου Βασιλείου, έλαβε τον Νοέμβριο του 2019. Ωστόσο, μέχρι το 2017, η Mothercare λειτούργησε πάνω από 1.302 καταστήματα παγκοσμίως, με 152 καταστήματα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το πρώτο κύμα λουκέτων μπήκε το 2018, όταν η διοίκηση της εταιρείας αποφάσισε να κλείσει 60 καταστήματα.