Η βραδιά του Super Βowl είναι ένα από τα πιο σημαντικά τηλεοπτικά γεγονότα του πλανήτη. Ο τελικός τους αμερικανικού ποδοσφαίρου έχει καθ...
Ο τελικός τους αμερικανικού ποδοσφαίρου έχει καθιερωθεί εδώ και δεκαετίες ως το θέαμα που παρακολουθούν ταυτόχρονα δεκάδες εκατομμύρια τηλεθεατές. Για την ακρίβεια, τον αγώνα της Κυριακής παρακολούθησαν 102 εκατομμύρια τηλεθεατές, καθιστώντας τον τελικό του Super Bowl φέτος τον δέκατο δημοφιλέστερο στην ιστορία του θεσμού.
Κάπως έτσι, οι μεγαλύτερες εταιρίες του κόσμου πληρώνουν αμύθητα ποσά για να πάρουν λίγο από τον τηλεοπτικό χρόνο, όσο προβάλλεται ο τελικός του Super Bowl. Κάθε χρόνο, με αφορμή το αθλητικό γεγονός, κάνουν πρεμιέρα ορισμένες από τις πιο καλοδουλεμένες, ακριβές και επιτυχημένες διαφημίσεις στον πλανήτη. Δημοσιεύματα θέλουν το κόστος ενός διαφημιστικού μόλις 30 δευτερολέπτων να στοιχίζει στον διαφημιζόμενο κατά μέσο όρο, 5,6 εκατ. δολάρια.
Τέσσερις ελληνικές λέξεις για τα μάτια 100 εκατ. θεατών στο Super Bowl
Ανάμεσα στα σποτ που εμφανίστηκαν κατά τη διάρκεια του Superbowl, υπήρξε και ένα μιας αμερικανικής ασφαλιστικής εταιρίας. «Οι αρχαίοι Έλληνες είχαν τέσσερις λέξεις για την αγάπη» ακούγεται η αφηγητής να λέει, περιγράφοντας τέσσερις ελληνικές λέξεις στο αμερικανικό τηλεοπτικό κοινό που παρακολουθούσε το Superbowl.