Page Nav

HIDE

Pages

Classic Header

{fbt_classic_header}

ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ - ΣΚΛΑΒΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ

Breaking News:

latest

Ο αεροναυπηγός που ζει σε Boeing της Ολυμπιακής σε δάσος της Αμερικής

Ο Μπρους Κάμπελ είχε φαντασία και πάνω από 200.000 ευρώ για να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: Να μετατρέψει σε σπίτι του ένα αερ...



Ο Μπρους Κάμπελ είχε φαντασία και πάνω από 200.000 ευρώ για να κάνει το όνειρό του πραγματικότητα: Να μετατρέψει σε σπίτι του ένα αεροπλάνο!




Όταν έχεις φαντασία και λεφτά όλα γίνονται τουλάχιστον αυτό απέδειξε ο Μπρους Κάμπελ που έκανε το όνειρό του πραγματικότητα και ζει μέσα σε ένα παλιό αεροσκάφος σε δάσος της Αμερικής.

Ο αεροναυπηγός από το Πόρτλαντ μετέτρεψε ένα «Boeing 727» της Ολυμπιακής Αεροπορίας, που έσκιζε τους αιθέρες μέχρι τα μέσα της δεκαετίας του 1960, σε σπίτι. Ναι, σε σπίτι.

Μέσα από το κοκπιτ του αεροσκάφους ο Κάμπελ μίλησε στο «Great big Story» τονίζοντας πως παρά το γεγονός ότι βρίσκεται απομονωμένος σε ένα ασυνήθιστο γι' αυτόν περιβάλλον είναι όλα εντελώς φυσιολογικά και μέσα σε ένα βίντεο δύο λεπτών παρουσιάζει την δική του καθημερινότητα στο δάσος Όρεγκον.

Πριν από είκοσι περίπου χρόνια, το 1999, ο Μπρους Κάμπελ αποφάσισε να δώσει 100.000 δολάρια για να αποκτήσει το αεροσκάφος των Ολυμπιακών Αερογραμμών. Στη συνέχεια χρειάστηκε να δώσει ακόμη 120.000 δολάρια προκειμένου να μεταφέρει το Boeing στο Όρεγκον. Συνολικά δηλαδή δαπάνησε 220.000 δολάρια προκειμένου να μετατρέψει σε σπίτι το αεροσκάφος.

«Τα αεροσκάφη μπορούν και θα έπρεπε να γίνουν υπέροχα σπίτια. Όχι να τα κάνουμε σκραπ έτσι απλά και ασυλλόγιστα», υποστηρίζει ο ίδιος παραδεχόμενος ότι έχει ένα ιδιαίτερο δέσιμο μαζί τους αφήνοντας παράλληλα ανοιχτό το ενδεχόμενο να αγοράσει και ένα δεύτερο αεροσκάφος αυτή την φορά από την Ιαπωνία όπου και ζει συνολικά έξι μήνες τον χρόνο.

Ο Κάμπελ αφιέρωσε χρόνο, χρήμα αλλά και ατελείωτες ώρες προσωπικής εργασίας ώστε το παλιό Boeing να πάρει τη σημερινή του μορφή λέγοντας πως δεν ήταν σε καμία περίπτωση απλή και εύκολη διαδικασία. Μάλιστα οι εργασίες συνεχίζονται ακόμη και σήμερα, είκοσι χρόνια μετά, λέγοντας πως είναι μία δουλειά που μάλλον δεν θα ολοκληρωθεί ποτέ καθώς πάντα θα υπάρχει κάτι που θα απαιτεί βελτίωση ή αλλαγή σε σχέση με το αρχικό του πλάνο.